• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1

شاخص بورس ۳ هزار واحد رشد کرد

  • کد خبر : 16562
  • 18 خرداد 1400 - 18:16
شاخص بورس ۳ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳هزار واحدی مواجه شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایبِنا، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۸میلیارد و ۲۴۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۳۳۷میلیارد تومان در بیش از ۸۷۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳هزار و ۳۶۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۰هزار و ۵۶۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های بانک ملت، ایران خودرو و گروه مپنا شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۶۲میلیون ورقه به‌ارزش یکهزار و ۹۰۲میلیارد تومان در ۴۳۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۶۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و تولید نیروی برق دماوند شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، توسعه مسیر سبز گیلان و زغال سنگ پرورده طبس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.