• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی به میزبانی بانک صنعت و معدن برگزار شد

  • کد خبر : 15571
  • 05 خرداد 1400 - 14:05
سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی به میزبانی بانک صنعت و معدن برگزار شد

سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی به میزبانی بانک صنعت و معدن با حضور رؤسا و کارشناسان ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی و نمایندگان شورای هماهنگی و صندوق بازنشستگی بانک‌ها برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این جلسه که روز یکشنبه دوم خردادماه سال جاری به میزبانی این بانک برگزار شد، محمد رضایی دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک‌ها اظهار داشت: به مدد دانش و تخصص اعضای این کمیسیون که همگی از مدیران و کارشناسان زبده منابع انسانی در بانک های دولتی هستند، گام‌های مثبتی در موضوعات مرتبط با حقوق و معیشت کارکنان شبکه بانکی و بازنشستگان برداشته شده و شاهد اقدامات ارزشمند و مؤثری بوده ایم.
وی استفاده از تمام ظرفیت های قانونی شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی در حوزه سرمایه انسانی و بهره مندی از تجارب و دانش خبرگانی که به قوانین و نیازهای سرمایه انسانی اشراف دارند را موهبتی دانست که همواره برای بهره مندی از ظرفیتهای قانونی جهت بهبود وضعیت اصلی ترین سرمایه بانکها راهگشا بوده است. 
رضایی عنوان داشت: راز موفقیت این کمیسیون حضور با انگیزه و فعالانه همکاران این بخش و هماهنگی و تشریک مساعی موجود بین اعضای آن و سازمان های ذیربط است که با ارائه راهکارهای مناسب فراخور هر موضوع به موفقیت های بسیاری در چارچوب قوانین و مقررات موجود دست یافته اند.
در ادامه، مریم اسلمی رییس اداره منابع انسانی بانک صنعت و معدن، ضمن تقدیر از همت و تلاش های بی شائبه کارکنان بخش سرمایه انسانی شبکه بانکی و اعضای کمیسیون شورای هماهنگی ابراز داشت: اهمیت و جایگاه کلیدی مدیریت سرمایه انسانی در افزایش بهره‌وری و کارایی سازمانی، ایجاد تعهد شغلی و بهبود عملکرد کارکنان بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: هر سازمانی برای دستیابی به اهداف خود متکی به مهم ترین سرمایه خود یعنی نیروی انسانی آن است و موفقیت نیروی انسانی نیز در گرو میزان رضایت و تعلقی است که کارکنان به شغل و محیط کار خود دارند بنابر این قدم اول در تحقق اهداف و مأموریت های هر مجموعه‌ای ایجاد رضایت در نیروی انسانی و رسیدگی به مشکلات آنان است. در این رهگذر کارکنان خدوم شبکه بانکی به دلیل بانک محور بودن اقتصاد کشور در هر شرایطی همواره به ارائه خدمت مشغول بوده و هیچ تلاشی برای انجام وظایف خود فروگذار نکرده اند. 
گفتنی است، در خلال این جلسه دبیر و اعضای شورا موارد مطرح شده در دستور جلسه را مورد بررسی قرار دادند و در مورد پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و معضلات شاغلان و بازنشستگان شبکه بانکی که از سوی مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی ارائه شده بود به بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیماتی جهت ایجاد هماهنگی بیشتر و وحدت رویه میان بانک‌های دولتی پرداختند. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.