• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

سیصدو چهل و یکمین شعبه بانک پارسیان در شهرستان بهارستان افتتاح شد

  • کد خبر : 64439
  • 23 بهمن 1401 - 15:06
سیصدو چهل و یکمین شعبه بانک پارسیان در شهرستان بهارستان افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه فجر سیصدو چهل و یکمین شعبه بانک پارسیان امروز در شهرستان بهارستان افتتاح شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، مراسم افتتاحیه این شعبه با حضورمعاون استاندار تهران ، فرماندار و نماینده شهرستان بهارستان و همچنین معاون شعب و پشتیبانی و برخی مدیران ستادی بانک برگزار شد.
درابتدای این مراسم قدرت اله شفیقی معاون استاندارتهران طی اظهاراتی ، افتتاح شعبه بانک پارسیان در این منطقه را اقدامی اثر گذار در راستای خدمت رسانی به مردم و کسبه منطقه ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بواسطه این کار ارزنده عموم شهروندان بتوانند از خدمات این بانک بهره مند شده و رضایت خاطرشان به نیکی فراهم شود.
عبداله نوحی فرماندارشهرستان بهارستان نیز گشایش اولین شعبه بانک پارسیان در این شهرستان را در مدت زمان کوتاه اقدامی جهادی برشمرد و گفت: این شهرستان با وجود ۷۵۰ هزار نفر جمعیت تنها از بیست و دو شعبه بانک برخوردار است یعنی به ازای هر ۳۰ هزار نفر یک شعبه جهت ارائه خدمات بانکی در دسترس قراردارد در حالی که در شرایط استاندارد باید حدودا به ازای هر سه هزار نفر یک شعبه در دسترس باشد.
وی افزود: در چنین شرایطی افتتاح شعب بانکی در این شهرستان برای ما بسیار حائز اهمیت است و در حال رایزنی با سایر بانک ها جهت ایجاد شعبه هستیم.
نوحی با بیان این که ۲۵ هزار واحد صنفی – صنعتی و تولید کننده های بسیار قوی در این شهرستان فعال هستند گفت: با وجود چنین ظرفیتی متاسفانه گردش مالی حاصل از محل دست رنج کارگران منطقه نصیب مردم شهرستان نمی شود و در صورتی که این گردش مالی در میان بانک های فعال در خود شهرستان در جریان باشد، امکان بهره مندی مردم منطقه و فعالان اقتصادی از تسهیلات بانکی فراهم خواهد شد.
در ادامه این مراسم سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان طی اظهاراتی مهمترین اولویت این بانک را خدمت رسانی مطلوب در تمامی نقاط کشور عنوان کرد و گفت: یکی از مواردی که همواره مورد توجه بانک قرار دارد اعطای تسهیلات در حوزه اشتغالزایی است.
وی افزود : بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال نسبت به سایر بانک ها پیشرو بوده و یکی از بازوهای اجرایی در این زمینه محسوب می شود.
دولتی ، افتتاح شعبه درشهرستان بهارستان را که بعنوان منطقه ای تولیدی – صنعتی یاد می شود اقدامی در راستای حمایت از تولید برشمرد و گفت: حمایت از تولید به تعبیری حمایت از اشتغال در جهت بهبود وضعیت اقتصادی است.
معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان تصریح کرد: قطعا با حمایت دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان و همچنین صنوف و تولید کنندگان فعال در این منطقه شاهد تعامل موثر جهت جذب منابع در راستای خدمت رسانی بهترخواهیم بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.