• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

سیبانک، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک سینا رونمایی شد

  • کد خبر : 67284
  • 15 فروردین 1402 - 8:53
سیبانک، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک سینا رونمایی شد

با فراهم شدن بسترهای مورد نیاز و نهایی شدن مراحل تست و عملیات، سامانه بانکداری دیجیتال بانک سینا با عنوان «سیبانک» در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان رونمایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا در مراسم رونمایی از پلتفرم بانکداری دیجیتال سیبانک که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان بانک صورت گرفت، اذعان داشت: بانک سینا با راه‌اندازی اپلیکیشن سیبانک برای سهولت عملیات بانکی، خدمتی نوین در زمینه بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می‌کند و مشتریان و فعالان اقتصادی می‌توانند با استفاده از این خدمت به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعب، از مزیت‌های افتتاح حساب غیرحضوری، اخذ تسهیلات، درخواست کارت و سایر عملیات بانکی استفاده کنند.
غلامرضافتحعلی بر لزوم توسعه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان تأکید کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به زودی کلیه تسهیلات خرد در بانک سینا بر بستر سیبانک ارائه خواهد شد.
مدیرعامل بانک سینا طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن سیبانک را اقدامی مطلوب و قابل ‌‌ستایش خواند و اظهار امیدواری کرد این محصول که در بستری امن راه‌اندازی شده است، با سرعت و فراگیری بیشتری به تمامی مردم ارائه شود.
سیبانک یک سوپر اپلیکیشن مالی برای انجام امور بانکی و مالی کاربران بدون مراجعه حضوری به شعب است. این سامانه هم برای مشتریان بانک و هم برای کاربران مهمان قابل استفاده است. سیبانک برای سیستم‌های عامل android و ios و نسخه pwa طراحی، تهیه و آماده ارائه به مشتریان است. با نصب اپلیکیشن سیبانک بدون حضور در شعبه می‌توان احراز هویت و افتتاح حساب کرده و از کلیه خدمات غیرحضوری بانک سینا بهره‌مند شد.
برای نصب اپلیکیشن سیبانک کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.