• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

سکاندار جدید کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران معرفی شد

  • کد خبر : 18904
  • 21 تیر 1400 - 17:34
سکاندار جدید کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون حمل و نقل ایدرو ، اسماعیل صادقی به عنوان سکاندار جدید مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) معرفی شد .

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایدرونیوز، بهزاد اعتمادی در این مراسم افزایش بهره وری و تزریق انگیزه بیش از پیش و جوانگرایی در عین کارآزمودگی را از اهم سیاستهای ایدرو در فرایند جابجایی مدیران برشمرد .

اعتمادی اقدامات سال های اخیر ایزوایکو به ویژه در شرایط تحریم برای خدمات رسانی به ناوگان دریایی کشور را ارزشمند برشمرد و بر لزوم روزآمدسازی و افزایش کمی و کیفی قراردادهای ساخت ، تعمیرات و پشتیبانی انواع شناورها از جمله شناورهای بزرگ تاکید کرد.وی همچنین ساخت و تعمیر انواع سازه های دریایی از جمله تاسیسات صنایع انرژی از قبیل سکو های گازی را دستاورد مناسب ایدرو و ایزو ایکو در سالهای اخیر عنوان کرد.

اسماعیل صادقی که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه صنایع دربایی و کشتی سازی دارد از سال ۱۳۸۵ در مجموعه ایزوایکو مسولیتهای مدیریتی داشته است .معاونت مجتمع ایزوایکو ، مدیرعامل کشتی سازی عظیم گسترش ، عضویت هیات مدیره و مدیریت اجرایی در کشتی سازی های ندیم و بحر گسترش ( تابعه ایزوایکو) و نیز مدیریت سازه در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا از جمله سوابق وی است.

در این مراسم همچنین از خدمات ده ساله رضاییان مدیرعامل سابق ایزوایکو تقدیر شد .الیاسی مدیرکل حراست ، کمانه مدیر ارتباطات ، حسینی مدیر صنایع دریایی ، محرمخانی مدیر امور مجامع ایدرو و اعضای هیات مدیره ایزوایکو در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.