• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

سولدو، سومین سرمربی مورد اعتماد زنوزی

  • کد خبر : 40524
  • 08 اسفند 1400 - 15:01
سولدو، سومین سرمربی مورد اعتماد زنوزی

سرمربی کروات سابق تراکتور، سومین مربی این باشگاه از نظر تعداد بازی در دوره مالکیت محمدرضا زنوزی بوده است.

به گزارش ایسنا، زوونیمیر سولدو، سرمربی کروات تراکتور پس از یک نیم فصل حضور در این باشگاه از سمتش برکنار شد. او در حدود سه ماه حضورش در تراکتور، ۱۶ مرتبه (۱۵ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) روی نیمکت تراکتور نشست که حاصل آن ۲ برد، ۶ تساوی و ۸ باخت بود.

اگر امتیازات دو دوره حضور فیروز کریمی در تراکتور را یک کاسه کنیم و آمار احد شیخ لاری (یک بازی به عنوان سرمربی موقت) و فراز کمالوند (بدون انجام بازی) را حساب نکنیم، زوونیمیر سولدو در زمان مالکیت زنوزی در تراکتور، بدترین نتایج را در بین ۱۲ سرمربی این تیم کسب کرده اما در کمال تعجب او از فرصت بیشتری نسبت به مربیان موفق‌تر از خودش در تراکتور داشته است.

در بین سرمربیان تراکتور در دوره زنوزی، ساکت الهامی با ۲۱ مرتبه بیشترین تعداد حضور روی نیمکت این تیم را داشته است. پس از او رسول خطیبی با ۱۸ مرتبه و در جایگاه سوم، زوونیمیر سولدو با ۱۶ مرتبه حضور روی نیمکت تراکتور قرار دارند.

حضور سولدو در جایگاه سوم مورد اعتمادترین سرمربیان زنوزی در حالی رقم می‌خورد که تراکتور با الهامی قهرمان جام حذفی شد و با رسول خطیبی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید اما با سولدو، بدترین رتبه تراکتور پس از بازگشت به لیگ برتر را کسب کرده است.

پس از سولدو، لیکنز با ۱۵، دنیزلی با ۱۳، فیروز کریمی با ۱۱، مسعود شجاعی با ۱۰، محمد تقوی با ۹، جان توشاک با ۷، علیرضا منصوریان با ۵ و احد شیخ‌لاری با یک مرتبه نشستن روی نیمکت تراکتور قرار دارند. فراز کمالوند هم با وجود انتخاب به عنوان سرمربی تراکتور، فرصت نشست روی نیمکت این تیم را پیدا نکرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.