• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

سود شستا از ۵ آبان توسط سجام به حساب سهام‌داران واریز می‌شود

  • کد خبر : 27662
  • 01 آبان 1400 - 12:38
سود شستا از ۵ آبان توسط سجام به حساب سهام‌داران واریز می‌شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سود سالیانه شستا از پنجم آبان توسط سامانه سجام به حساب سهام‌داران واریز می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی اظهار داشت: سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)، از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۵ لغایت ۱۴۰۰/۸/۹ به تدریج پرداخت خواهد شد.
وی افزود: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و تصمیم گیری درباره سود قابل تقسیم، روند واریز سود به حساب سهام‌داران مطابق با روال جاری و از طریق سجام انجام می‌شود.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: براساس گزارش حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی انجام شده توسط سازمان حسابرسی و مطابق با صورت‌های تأیید شده سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ سود خالص شستا ۳۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان است که سود پایه هر سهم ۲۱۹۹ ریال است.
موسوی خاطرنشان کرد: سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند، می توانند از تاریخ ۱۵ آذر سال جاری با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود، اقدام کنند.
وی در خاتمه گفت: پرداخت سود سهامداران حقوقی، صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۵ از طریق واریز به حساب بانکی اعلام شده به این شرکت از طریق مکاتبات رسمی انجام می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.