• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

سود بیش از ۱۰ میلیارد دلاری کمپانی گروپ مکزیکو

  • کد خبر : 12435
  • 21 فروردین 1400 - 20:04
سود بیش از ۱۰ میلیارد دلاری کمپانی گروپ مکزیکو

سود خالص در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱۰/۲ میلیارد دلار بود که در مقایسه با سال قبل ۳/۱۹ درصد افزایش داشته است. بخش معدنکاری گروپ مکزیکو، نیز به دلیل افزایش قیمت مس و سایر کالاهای اساسی، ۵۷/۸ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که رشد ۵/۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. این کمپانی معدنی […]

سود خالص در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱۰/۲ میلیارد دلار بود که در مقایسه با سال قبل ۳/۱۹ درصد افزایش داشته است.
بخش معدنکاری گروپ مکزیکو، نیز به دلیل افزایش قیمت مس و سایر کالاهای اساسی، ۵۷/۸ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که رشد ۵/۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. این کمپانی معدنی مکزیکی سال گذشته یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۲۷ تن مس تولید کرد که ۹/۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده است؛ تولید گروپ مکزیکو، در معادن پرو ۳/۲ درصد و در معادن ایالات متحده آمریکا ۷/۱ درصد افزایش یافته است.
تولید مولیبدن و نقره این کمپانی با ۵/۱۲ درصد و ۳/۱۰ درصد افزایش به ترتیب به ۳۰ هزار و ۲۴۹ تن و ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار اونس رسید.
تولید روی و طلا نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، به‌طوری‌که تولید روی با ۸/۶ درصد کاهش به ۶۸ هزار و ۹۳۰ تن و تولید طلا با ۶/۷ درصد کاهش به ۴۲ هزار و ۲۳۰ اونس رسیده است.
زیرمجموعه بخش معدنکاری این کمپانی به نام Americas Mining Corp (AMC) شاهد کاهش هزینه‌های نقدی ۵/۲۰ درصدی بود و در سال ۲۰۲۰ این شاخص به ۸۵/۰ دلار در هر پوند رسید، درحالی‌که در سال گذشته این نرخ برابر با ۰۷/۱ دلار در هر پوند بود. این هزینه نقدی کمترین میزان برای AMC در ۹ سال گذشته است.
فلز مس ۸/۸۲ درصد از فروش AMC در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد، پس‌ازآن مولیبدن با ۶ درصد و نقره با ۴/۵ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
شرکت‌های تابعه اصلی AMC، کمپانی Southern Copper Corporation در مکزیک و پرو و کمپانی Marco در ایالات متحده هستند که هر دو کمپانی درمجموع بیشترین ذخایر مس را در جهان در اختیار دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.