• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

سهم قابل توجه بانک ملی ایران در پرداخت ارز اربعین و خدمات دهی به زائران در شبکه بانکی

  • کد خبر : 54733
  • 24 شهریور 1401 - 9:17
سهم قابل توجه بانک ملی ایران در پرداخت ارز اربعین و خدمات دهی به زائران در شبکه بانکی

مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران با بیان این که شعب این بانک در اقصی نقاط کشور به ویژه در استان های مرزی غرب کشور آماده ارائه گسترده خدمات مطلوب و شایسته به زائران عتبات عالیات است، اظهارداشت: با توجه به ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و حضور جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) در مرزهای غربی کشور، شعب بانک ملی ایران در پنج استان مرزی غرب کشور، هرگونه خدمت‌رسانی مطلوب و گسترده به زائران را ارائه می دهند.

صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره و مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به این که این بانک تاکنون با وجود بسیج امکانات، منابع موجود و شعب متعدد توانسته بیش از ۶۰ درصد از ارز اربعین را به زائران و عموم مشتریان در بین بانک های کشور و شبکه بانکی پرداخت نماید، افزود: بانک ملی ایران با تکیه بر کارکنان خدوم و بسیج حداکثری امکانات در حال حاضر با پرداخت ارز زیارتی به هریک از متقاضیان از لحاظ تعداد و ارزش آن، رتبه نخست را بین شبکه بانکی در اختیار دارد که این خدمات منشأ اثر و برکات گسترده است.
وی با اشاره به رویکرد و اهتمام جدی دولت سیزدهم، وزارت اقتصاد و بانک ملی ایران نسبت به ارزش های دینی و مذهبی گفت: با برنامه ریزی دقیق، تأمین و بسیج حداکثری امکانات و تمهیدات لازم ارائه خدمات گسترده و مطلوب به زائران راهپیمایی اربعین ادامه دارد و تا هفته اول مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.
مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران با بیان این که امسال نیز به منظور میزبانی شایسته از زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) و رفاه حال آنان، تمهیدات متعددی دردستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات بانکی اندیشیده شده است، افزود: در اوایل مرداد ماه با برگزاری جلسات مستمر، “ستاد اربعین” در راستای ارائه خدمات گسترده، مطلوب و موثر در بانک ملی ایران شکل گرفت و از هریک از بخش های مختلف بانک نیز در این ستاد عضو شدند تا تدابیر خوب و مطلوبی در نحوه ارائه خدمات برای زائران اربعین اندیشیده  و عملی شود.
وی گفت: از زمان تشکیل ستاد اربعین در بانک اقدامات و اتفاقات موثر و خوبی رخ داد که البته تمامی این اقدامات بدون حمایت های ویژه مدیرعامل محترم بانک ، مدیران ارشد و مشارکت گسترده کارکنان بانک امکان‌پذیر نبود.
عزیزنژاد با بیان این که بانک ملی ایران در اربعین امسال با آمادگی کامل و حضوری فعال و پر رنگ در مرزهای استان های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و آذربایجان غربی حضور دارد، تصریح کرد: پرداخت ارز اربعین در تمامی شعب کشور بویژه در باجه ها و شعب مرزی، برپایی موکب های اطعام و پذیرایی در مبادی خروجی، احداث موکب درمانی حضرت زهرا (ع) توسط بیمارستان بانک در مسیر نجف به کربلا در عمود ۲۰۲ برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به زائران ، استقرار خودپردازها و پایانه های فروش (دستگاه های پوز) از جمله خدمات بانک ملی ایران در مرز ها و مبادی خروجی کشور برای زائران اربعین حسینی است که به طور مرتب در ۲۴ ساعت شبانه روز به زائران گرامی ارائه می شود.
وی با اشاره به استقبال زائران اربعین حسینی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران در مبادی خروجی و مرزهای غربی کشور، تصریح کرد: با وجود این که اطعام و پذیرایی از زائران در پایانه های مرزی کشور در دستور کار قرار دارد، امسال به نسبت سال های گذشته حضور زائران حسینی در مرزهای غربی کشور بسیار بیشتر است و به همین دلیل بانک ملی ایران با توان حداکثری دراین مرز حضور دارد.
وی با بیان این مطلب گفت: علاوه بر برپایی موکب ها؛ با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی در راستای خدمات رسانی به زائران، سقف برداشت وجه از تمامی خودپردازهای بانک در مبادی خروجی و مرزهای کشور به ۵ میلیون ریال افزایش یافت.
وی در ادامه با تاکید بر ارایه گسترده ترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرز استان های غربی کشور، گفت: بانک ملی ایران ارائه هرگونه خدمات بانکی به زائران در اسرع وقت را شروع کرده است و این خدمات تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین نیز ادامه خواهد داشت.
وی از برپایی موکب بانک ملی ایران در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران خبرداد و گفت: امسال نیز بانک ملی ایران با استقرار یک موکب در مقابل اداره امور شعب جنوب تهران در خیابان فدائیان اسلام با  ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی تا ظهر روز اربعین میزبان زائران، شهروندان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت است.
مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که با این اقدامات در تلاش هستیم، روند خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن انجام و رضایت حداکثری زائران حاصل شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.