• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

سهم بیمه‌های زندگی بیمه دانا به ۲۰ درصد خواهد رسید

  • کد خبر : 33623
  • 06 دی 1400 - 15:24
سهم بیمه‌های زندگی بیمه دانا به ۲۰ درصد خواهد رسید

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، فروش بیمه نامه”جان دانا” را موجب پرواز شرکت به صدر شرکت‌های بیمه‌ای ارزیابی کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در جمع نمایندگان و شبکه فروش استان‌های گلستان، خراسان شمالی و سمنان در شهر گرگان، به معرفی طرح‌های نوین این شرکت در صنعت بیمه پرداخت و جان دانا را به عنوان محصولی منحصر به فرد در این صنعت توصیف کرد.

دکتر کاردگر با بیان این موضوع که مطالعات و تحقیقات بسیاری در ارتباط با معرفی بیمه‌نامه‌ای جدید صورت گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر بازار بکر بیمه‌ای موجود در کشور، بازار بیمه‌های رشته زندگی است؛ در واقع بیمه‌نامه “جان دانا” با کمک گرفتن از اساتید برجسته‌ای همچون ربیعی، طراحی و مجوز آن از مقام ناظر اخذ شده است.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به آمارهای جهانی و منطقه‌ای و ضریب نفوذ بیمه در آنها، از بیمه‌نامه جان دانا به عنوان بهترین مدل بیمه‌ای که انتفاع هر سه گروه بیمه‌گذاران، شرکت و شبکه فروش در آن لحاظ شده است، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک، به کمک این بیمه نامه، سهم بیمه‌های زندگی در سبد پرتفوی شرکت به  ۲۰ درصد برسد.

دکتر کاردگر ضمن تشریح سیاست‌های آتی و کاهش سهم بیمه‌های زیان‌ده درمان از ترکیب پرتفوی شرکت تصریح کرد: عدم تمدید قراردادهای درمان زیان‌ده در شعب و مناطقی از کشور مصداق  سیاست در پیش گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه دانا در ارتباط با سوابق کاری و تجربیات مهدی ربیعی به عنوان طراح و معرفی‌کننده بیمه‌نامه جان دانا، نکاتی را بیان کرد و در ادامه گفت: بیمه‌نامه “جان دانا” همانند پرنده‌ای است که باعث پرواز شرکت و اوج گرفتن به صدر شرکت‌های بیمه‌ای خواهد شد. به بیان دیگر با افزودن طرح‌های مکمل به بیمه‌نامه جان دانا، همچون اندوخته طلا و اندوخته پس انداز، بال‌های پرواز این پرنده، تقویت خواهد شد.

       دکتر کاردگر در پایان، ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این سمینار آموزشی، نسبت به موفقیت شبکه فروش منطقه شش در عرضه و معرفی بیمه نامه “جان دانا” ابراز امیدواری کرد.

پس از سخنان دکتر کاردگر، دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، پژوهش و توسعه در خصوص اهمیت آموزش و فراگیری همه جزییات بیمه‌نامه‌ برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر آن به مشتریان شرکت، مطالبی ایراد کرد و از همه خواست که توجه ویژه‌ای به دوره های آموزشی که قرار است برگزار شود، داشته باشند و بهره کافی را ببرند.

در پایان مراسم نیز مهدی ربیعی، طراح بیمه‌نامه “جان دانا” به معرفی کامل این بیمه نامه و روش های فروش آن به بیمه گذاران پرداخت و به سوالات مختلف در این خصوص پاسخ داد.  

گفتنی است در این مراسم موسی رضایی ، عضو هیئت مدیره و مدیران دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، آموزش، پژوهش و توسعه و بیمه‌های عمر و پس انداز انفرادی، سرپرست منطقه ۶، روسای شعب منطقه به همراه مسئولان انجمن‌های صنفی نمایندگان شعب حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.