• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

سفر عضو هیات عامل و معاون امورشعب و بازاریابی منطقه دو کشور به استان یزد

  • کد خبر : 62437
  • 26 دی 1401 - 10:16
سفر عضو هیات عامل و معاون امورشعب و بازاریابی منطقه دو کشور به استان یزد

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان یزد ضمن بازدید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی با همکاران این استان دیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه به استان یزد ، محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور  در جلسه ای که با حضور حسینی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی  و دیگر مدیران استانی  برگزار شد؛ بر درخواست های مشتریان و رفع مشکلات مالی مراجعه کنندگان تاکید کرد. 

در ادامه این سفر محمد نجف زاده ،ذبیح اله پورجان آباد سرپرست اداره امور شعب استان و دیگر مسئولان از دو شرکت رسن ریس و شرکت سیرنگ بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند . 

 حضور در میز ارتباطات مردمی مستقر در اداره دارایی استان یزد و پاسخگویی به درخواست های مشتریان از دیگر برنامه های نجف زاده در این استان بود . 

در دومین روز سفر ریاست جمهوری به استان یزد ، نجف زاده نیز در مراسم افتتاح واحد احیای مستقیم مجتمع فولاد بافق یزد حضور یافت. 

گفتنی است این واحد در شهرستان بافق با ظرفیت سالانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی به روش میدرکس (روشی سازگار با محیط زیست و با کاهش مصرف آب) و با اعتباری نزدیک به ۱۲۵ میلیون یورو معادل ۵ همت و اشتغال زایی بیش از یک هزار و هشتصد نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم می کند .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.