• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

سری ریلمی GT 2 در دو نسخه معمولی و پرو معرفی شد

  • کد خبر : 34492
  • 15 دی 1400 - 14:09
سری ریلمی GT 2 در دو نسخه معمولی و پرو معرفی شد

ریلمی به صورت رسمی از گوشی‌های سری GT 2 در دو نسخه معمولی و پرو رونمایی کرد. نسخه پرو این سری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد.

پنل پشتی گوشی‌های جدید ریلمی از مواد پلیمری سازگار با محیط زیست توسعه یافته و این احساس را در کاربر ایجاد می‌کند که جنس آن کاغذی است. «نائوتو فوکوساوا» و استودیوی طراحی ریلمی مسئولیت توسعه آن را برعهده دارد و به ازای تولید هر کیلوگرم از پنل پشتی، حدود ۲ کیلوگرم تولید CO2 کاهش پیدا می‌کند.

مشخصات فنی سری ریلمی GT 2

ریلمی  GT 2 پرو از نمایشگر تخت ۶٫۷ اینچی LTPO 2.0 امولد با وضوح +QHD، نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​۱ تا ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۰۰۰ هرتز بهره می‌برد. نمایشگر دستگاه به بهبود طول عمر باتری و کاهش مصرف انرژی تا ۵۰ درصد کمتر از نمایشگر امولد کمک می‌کند. موبایل جدید از رنگ‌های ۱۰ بیتی، استاندارد +HDR10 و همچنین محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس پشتیبانی می‌کند.

نسخه معمولی این سری مجهز به نمایشگر ۶٫۶۲ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD است و از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد، در حالی که نسخه پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل یک در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربران نسخه پرو می‌توانند موبایلی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در اختیار داشته باشند.

هر دو نسخه ریلمی GT 2 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با OIS و پیکسل‌های ۱٫۰ میکرومتری بهره می‌برند. نسخه پرو مجهز به دوربین ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض سامسونگ با میدان دید ۱۵۰ درجه و لنز میکروسکوپی است که می‌تواند برای زوم ۴۰ درصدی مشابه اوپو فایند ایکس ۳ عمل کند.

هردو نسخه موبایل ریلمی GT 2 از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۶۵ واتی بهره می‌برند و با اندروید ۱۲ و رابط کاربری ریلمی UI 3.0 عرضه می‌شوند.

سری ریلمی GT 2 در ترکیب رنگ سفید، سبز، مشکی و آبی تیتانیومی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ریلمی GT 2 با قیمت پایه ۴۲۵ دلار و نسخه قدرتمندتر ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۰۳ دلار به بازار عرضه می‌شود.

همچنین نسخه ۱۲۸/۸ گیگابایتی مدل پرو با قیمت ۶۱۳ دلار و نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت ۷۸۷ دلار به فروش می‌رسد. هر دو نسخه از تاریخ ۸ ژانویه یعنی ۳ روز دیگر در چین عرضه می‌شوند. ریلمی همچنین قصد دارد در سه ماهه اول سال جاری موبایل‌های جدید را در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.