• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

سرپرست مدیریت امور مالی بیمه رازی در جشن ضیافت نور

  • کد خبر : 13371
  • 04 اردیبهشت 1400 - 20:24
سرپرست مدیریت امور مالی بیمه رازی در جشن ضیافت نور
بالاترین سود مشارکت بیمه های زندگی در بیمه رازی پرداخت شد.

علی بهرامی نسب سرپرست مدیریت امور مالی بیمه رازی در سومین شب جشن ضیافت ماه مبارک رمضان که به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام بیمه رازی پخش شد گفت: با توجه به استراتژی های جدید شرکت در سال ۱۴۰۰ مبنی بر مشتری مداری و وفاداری مشتریان، دو گروه ذینفعان اصلی یعنی نمایندگان و کارگزاران و بیمه گزاران و زیان دیدگان اولویت های شرکت میباشند.
وی با اشاره به اینکه شرکت درصدد جلب رضایت این دو گروه جهت تحقق استراتژی مذکور است اذعان داشت : برای مشتریان پرداخت به موقع خسارتها با تحقق شعار “پرداخت ۲۴ ساعته” پیش بینی و محقق خواهد شد و برنامه ریزی ها و تامین منابع لازم در این راستا در دست بررسی و اقدام است و برای گروه نمایندگان ، ایجاد مشوق هایی مانند پرداخت کارمزد در دو مقطع زمانی اواسط و اواخر ماه در بازه زمانی ماهانه انجام میشود. همچنین در طول سال قبل و سال جاری ، جشنواره هایی تدوین و اجرایی شده که در آنها جوایزی برای نمایندگان برتر در نظر گرفته شده است.
بهرامی نسب با تاکید بر پرداخت سود مشارکت در منافع برای اولین بار به گروه بزرگی از نمایندگان و استمرار این استراتژی ، آن را گویای هم راستا بودن منافع شرکت با منافع نمایندگان دانست .
وی در آخر با اشاره به پرداخت بالاترین سود ۳۹% مشارکت به بیمه گزاران بیمه های زندگی،  اضافه کرد :درصدد آنیم تا بیمه رازی را بعنوان یک راز ماندگار و بیمه های عمرو پس انداز را بعنوان یک سرمایه همیشگی معرفی کنیم.
قابل ذکر است در برنامه جشن ضیافت بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد بیمه رازی و ماه مبارک رمضان برگزار شده است، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط ، هر شب یک سکه طلا به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده بندرعباس ، در شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام و در شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان تعلق گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.