• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

سرپرست شعبه بنیاد مسکن تعیین شد

  • کد خبر : 53173
  • 07 شهریور 1401 - 16:16
سرپرست شعبه بنیاد مسکن تعیین شد

با پیشنهاد سرپرست مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی و تصویب مدیرعامل، احمد مالکی به عنوان سرپرست جدید شعبه بنیاد مسکن انتخاب و مشغول به فعالیت شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور رحمت خسروی سرپرست مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی حکم سرپرستی شعبه بنیاد مسکن به احمد مالکی ارائه گردید.
رحمت خسروی در مراسم معارفه احمد مالکی ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید به اتفاق همکاران و شبکه فروش متبوع بتواند تعاملات با بدنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تقویت و با فعالیت پُررنگ تر مسیر دستیابی به اهداف شرکت را هموارتر سازد و در راستای افزایش پورتفوی گام های ارزنده ای بردارد و منشاء خدمات مطلوب برای بیمه گذاران باشد.
وی گفت باید بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های شرکت و توانمندی همکاران ساعی و شبکه فروش تعاملات با نهادهای جامعه و مجموعه های مرتبط را افزایش و برنامه های راهبردی و تکلیفی را به نحو احسن انجام دهیم تا در کنار گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد اطمینان و امنیت برای فعالیت های اقتصادی؛ درآمدزایی و سودآوری برای مجموعه نیز داشته باشیم و موجبات رشد و اعتلای بیمه میهن را فراهم سازیم.
سرپرست جدید شعبه بنیاد مسکن نیز ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری کارکنان و شبکه فروش متبوع بتواند با عملکرد مطلوب، اهداف مجموعه را تحقق بخشد..

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.