• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

سرپرست جدید اداره امور شعب شمال تهران معارفه شد

  • کد خبر : 59427
  • 12 آذر 1401 - 14:11
سرپرست جدید اداره امور شعب شمال تهران معارفه شد

احمد ملکی راد به عنوان سرپرست جدید اداره امور شعب شمال تهران بانک ملی ایران با حضور معاون امور شعب و بازاریابی تهران، معاون منابع انسانی و دیگر مسئولان ارشد بانک ملی ایران معرفی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم بیژن مقدم بیرانوند اظهارداشت: باید با قدر دانستن فرصت ها و موقعیت هایی که به عنوان مسئول در سازمان داریم با نگاه حمایتی و کسب دانش روز موجب رضایت مشتریان و کارکنان شویم.

وی با بیان این که شمال تهران دارای ظرفیت های اقتصادی بی شماری است، افزود: انتظار داریم با مدیریت جدید، بتوان از فرصت ها در جهت دستیابی به اهداف بانک استفاده کرد.

مقدم بیرانوند به گسترش بانکداری جامع و شرکتی در بانک اشاره کرد و گفت: استفاده از ابزارهای تعهدی نوین و دیگر شیوه های کیفی تامین مالی از جمله ارائه اوراق گام، برات و سفته الکترونیکی راهکاری مهم در راستای مدیریت و تراز نقدینگی در بانک است.

وی در ادامه این مراسم از همه روسای اداره امور شعب تهران خواست تا با بازدید مستمر و هدفمند از شعب و ارتباط نزدیک با مشتریان نقش موثری در توسعه و سودهی بانک ایفا کنند.

در ادامه نیز حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با بیان این که با تلاش و تدابیر مناسب می توان به موفقیت رسید، گفت: مدیران باید قدر شرایط موجود و فرصت های پیش آمده را بدانند و تا زمانی که در این موقعیت هستند بکوشند تا با قدم های مثبت موجب خوشحالی همکاران و رضایت مشتریان شوند.

وی جانشین پروری را از اولویت های مهم بانک دانست و افزود: در سال جاری با ورود نیروهای جدید ارائه خدمات بانک بیش از پیش تسریع و تسهیل خواهد یافت.

کاظمی با بیان این که حفظ انگیزش در کارکنان از وظایف اصلی مدیران است، افزود: امیدواریم در روزهای پایانی سال تلاش های کارکنان این اداره در سایه‌ همدلی و احساس مسئولیت منجر به اتفاقات خوب و نتایج مطلوب شود.

همچنین در ادامه نیز علی خسروی رئیس پیشین اداره امور شعب شمال تهران نیز به ارایه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب پرداخت.

در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح از خدمات و زحمات ارزشمند علی خسروی تقدیر و در ادامه حکم انتصاب احمد ملکی راد به عنوان سرپرست جدید اداره امور شعب شمال تهران تقدیم وی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.