• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

سرپرست جدید اداره امور شعب استان قزوین معارفه شد

  • کد خبر : 47932
  • 26 خرداد 1401 - 21:49
سرپرست جدید اداره امور شعب استان قزوین معارفه شد

سرپرست جدید اداره امور شعب استان قزوین معارفه شد

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره  بانک با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به حوزه اقتصادی کشور و حمایت از تولید گفت: در حال حاضر بخش بزرگی از تامین مالی حوزه های مختلف اقتصادی کشور برعهده بانک ها است و با توجه به گستردگی عملیات بانکی، میزان منابع در اختیار، نیروی انسانی توانمند و توزیع جغرافیایی شعب، بانک ملی ایران نقش محوری در اجرای سیاست های اقتصادی و بانکی کشور دارد.
وی در ادامه بر پرداخت تسهیلات خرد با اعتبار سنجی و بدون دریافت وثیقه به اقشار حقوق بگیر دولت از جمله کارکنان آموزش و پرورش ، شبکه بهداشت و سایرین تاکید کرد .
عزیز نژاد با اشاره به توانمندی های ویژه استان در حوزه صنعتی ، کشاورزی و اقتصادی گفت: حمایت از تولیدکنندگان استانی و طرح و پروژه های استانی از اولویت های بانک ملی ایران است.
محمد نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز در این مراسم گفت: وجود مدیران توانمند استانی ، ظرفیت بالای تولید به عنوان قطب صنعتی کشور و بهره مندی از ظرفیت های موجود از جمله نقاط قوت استان قزوین است.
وی افزود: جا دارد در دوره سرپرست جدید اداره امور شعب استان قزوین، بانک ملی ایران در تعامل سازنده با نهادهای اجرایی ، نظارتی و بخش خصوصی استان روند خدمت رسانی به مردم منطقه و مشتریان را تقویت کند.
در این مراسم محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی  نیز بر جانشین پروری و توانمندسازی همکاران برای احراز مشاغل و رعایت عدالت و انصاف در انتصابات تاکید کرد.
میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین نیز در این مراسم ضمن تقدیر از نقش تاثیرگذار بانک ملی ایران به عنوان بازوی اجرایی دولت در نظام بانکی ابراز امیدواری کرد که در دوره سرپرست جدید اداره امور شعب قزوین، بانک ملی ایران بیش از پیش در حمایت از تولیدکنندگان و خدمت به مردم شریف قزوین توفیق یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=47932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.