• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

سرمایه گذاری و حمایت سازمان ایمیدرو در حوزه زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد

  • کد خبر : 32982
  • 28 آذر 1400 - 12:27
سرمایه گذاری و حمایت سازمان ایمیدرو در حوزه زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد

حامد فراهانی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد که در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۰ در جزیره کیش سخن می‌گفت با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای سرمایه گذاران به خبرنگار ما در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد مجموعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد گفت:

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در مجاورت بزرگترین میادین گازی جهان واقع شده و از اهمیت راهبردی فراوانی برای کشور برخوردار است.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به فعالیت های امسال این مجموعه اقتصادی و صنعتی افزود:
با تلاش و پیگیری های مدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی لامرد در بخش زیر ساخت تا کنون حدود ۸هزار میلیارد ریال پروژه در این منطقه تعریف شده و این پروژه ها هم اینک در مرحله اجرا هستند و در برنامه توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد این رقم و تعداد پروژه ها به سرعت اضافه خواهند شد. وی پروژه های احداث سوله های گمرکی، احداث جاده های شریانی و سیل بندهای پیرامونی منطقه ویژه، خرید تضمینی از سرمایه گذار پروژه انتقال آب خلیج فارس به منطقه ویژه اقتصادی لامرد و مشارکت سازمان ایمیدرو در احداث و تکمیل آزادراه لامرد-پارسیان را گوشه ای از فعالیت های زیرساختی در این مجموعه دانست و با اشاره به فعالیت کارگاه های زیر ساختی و تولیدی گفت: با توسعه زیر ساخت ها و سرمایه گذاری ها، هم اکنون شاهد رونق اشتغال در این بخش هستیم.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهار داشت:
اکنون بستر مناسبی برای سوق دادن سرمایه گذاران جهت تولید و تکمیل زنجیره صنایع در این قطب بزرگ صنعتی – معدنی در جنوب کشور فراهم شده است و بزودی شاهد حضور چند پروژه سرمایه گذاری بزرگ جدید در منطقه ویژه خواهیم بود.
حامد فراهانی در پایان با اشاره به حضور سازمان ایمیدرو و منطقه ویژه اقتصادی در نمایشگاه های متعدد جهت معرفی ظرفیت ها و پتانسیل هایش افزود: سازمان ایمیدرو با حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی فرصتی ایجاد می کند تا مراجعه کنندگان در جریان ظرفیت های بی نظیر صنعتی و معدنی این سازمان و شرکت های زیرمجموعه آن در جهت سرمایه گذاری و بهره برداری های مناسب آن قرار گیرند .
وی در پایان با تقدیر از زحمات همه مدیران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جهت توسعه و پیشبرد اهداف، از رایزنی ها و دعوت از هلدینگ‌های مختلف دولتی و فعالان بخش خصوصی جهت آشنایی با فرصتهای سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=32982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.