• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، زیر چتر بیمه رازی

  • کد خبر : 25484
  • 04 مهر 1400 - 11:02
سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، زیر چتر بیمه رازی

بیمه رازی با امضای تفاهم‌نامه‌ای در همکاری با بانک آینده، بازار بزرگ ایران و هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی، ریسک حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در این حوزه را پوشش خواهد داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، با آغاز پاندمی کرونا بسیاری از مشاغل و حوزه‌های اقتصادی دچار آسیب‌های شدید و جبران ناپذیری شد که از این موارد می‌توان به حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در گردشگری کشور اشاره کرد، از این‌رو به واسطه مسئولیت ذاتی شرکت‌های بیمه‌ای مبنی بر کاهش ریسک فعالیت‌های اقتصادی، بیمه رازی در کنار بانک آینده، بازار بزرگ ایران و هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) قرار گرفت و با امضا تفاهم‌نامه همکاری، خدمات بیمه‌ای را در کنار سرمایه‌گذاری‌های مالی، ایجاد خرید اقساطی و ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و تفریحی میسر کردند.
این تفاهم‌نامه، زمینه ساز ایجاد یک همکاری استراتژیک در جهت ارزش آفرینی در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از خدمات بیمه‌ای در حوزه گردشگری و کسب‌وکارهای مرتبط خواهد بود.
بنابراین گزارش ، بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه، بیمه‌نامه‌های متنوعی در زمینه پوشش ریسک گردشگری به همراهان خود ارائه می‌کند.

ارائه خدمات بانکی و بیمه ای، ایجاد زمینه خرید اقساطی و ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و تفریحی موضوع این تفاهم نامه است.

گفتنی است به منظور گسترش همکاری­­ های فی­ مابین و ایجاد هم‌افزایی لازم، پایه ریزی یک اتحاد استراتژیک و در جهت ارزش ­آفرینی برای مشتریان، سهامداران و دیگر ذی­نفعان، این تفاهم‌نامه­ با مفاد همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، سرمایه­‌گذاری و بهره‌گیری از خدمات بانکداری الکترونیکی در حوزه گردشگری و کسب و کارهای مرتبط، در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، به امضای رؤسای هیأت مدیره و مدیران عامل رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=25484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.