• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا در آستانه رسیدن به مرز سه هزار میلیارد تومانی

  • کد خبر : 53454
  • 10 شهریور 1401 - 15:51
سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا در آستانه رسیدن به مرز سه هزار میلیارد تومانی

مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه فروش ۱۲ هزار میلیارد تومانی بیمه دانا تا پایان شهریورماه سال‌جاری رقم خواهد خورد، از انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه‌ای طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان شعب و نمایندگان بیمه دانا در استان تهران، ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند به تشریح عملکرد حدود شش ماهه این شرکت پرداخت و اظهار داشت: تا پایان شهریورماه سال‌جاری، فروش ۱۲ هزار میلیارد تومانی بیمه دانا رقم خواهد خورد و در بخش سرمایه‌گذاری‌ها نیز طی این مدت در آستانه رسیدن به مرز سه هزار میلیارد تومان قرار گرفته‌ایم و برنامه تحولی و توسعه‌ای ما در این دو بخش استمرار خواهد داشت. 
ایشان در ادامه از انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه‌ای طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به‌زودی با معرفی و عرضه پوشش تکافل توسط بیمه دانا برای اولین‌بار در کشور زنجیره فعالیت پوششی صنعت بیمه برای همه اقشار و به‌ویژه برای کسانی که به‌دلایل حساسیت به بیمه‌های رایج تاکنون از هیچ بیمه‌ای استفاده نکرده‌اند تکمیل می‌شود، و علاوه بر عرضه آن در داخل کشور، وارد کشورهای همسایه نیز خواهیم شد.
مدیرعامل بیمه دانا در این نشست، همچنین بر لزوم احترام به مشتریان به‌ویژه فرهنگیان، آموزش کارکنان، استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی متخصص و هوشمندسازی فعالیت‌های شرکت از طریق مدل بیمه‌گری هوشمند نیز تأکید کرد. 

دکتر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود، مدیریت هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت نمایندگان را رمز موفقیت شرکت‌های بیمه‌ای در جهان دانست و گفت: لازم است که نمایندگان بیمه دانا مورد حمایت ویژه شعب و مدیران صف و ستاد قرار گرفته و اختیارات بیشتری به آنان تفویض گردد تا در زنجیره فعالیت فروش تسهیل صورت گیرد.

وی با اشاره به تدوین برنامه سه ساله شرکت، خواستار استقرار تفکر سیستمی و حرکت مبتنی بر برنامه‌ریزی در شرکت شد و فقدان برنامه در نهادهای مالی را به‌معنای عدم موفقیت آن‌ها دانست.
مدیرعامل بیمه دانا همچنین، موضوع حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه ‌انسانی لزوم توجه به مسائل رفاهی و معیشت و سلامت کارکنان، چابک‌‌سازی‌ سازمانی، توسعه ‌بازار مبتنی بر مدیریت ‌‌ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و چشم‌انداز بیمه ‌دانا برای دستیابی به اهداف فوق دانست و بر آن‌ها تأکید کرد.
 
در ادامه این نشست، دکتر احمد جوادی‌پور، قائم‌‌مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز بر لزوم رعایت اخلاق‌مداری کارکنان در ارتباط با مشتریان تأکید کرد و داشتن خُلق نیک و خوش رفتاری با مردم را یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر موفقیت کارمندان دانست.  
وی همچنین، خدمت‌رسانی به مردم را مهمترین وظیفه یک کارمند متعهد و بااخلاق دانست و در ادامه ویژگی‌های شش‌گانه آنان را برشمرد.
قائم‌‌مقام مدیرعامل در پایان بر ضرورت بهره‌مندی از علم و دانش، ترجیح منافع سازمانی بر منافع فردی،  برخورداری از خلاقیت و ایده‌پردازی، داشتن نوآوری در انجام امور، لزوم رعایت اصول اخلاق‌مداری و مشتری‌مداری و در نهایت داشتن انگیزه و نیت خالصانه و صادقانه از سوی کارمندان تأکید و این ویژگی‌ها را از مهم‌ترین عوامل موفقیت آنان دانست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.