• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

سحری و افطار را سالم و سریع نوش ‌جان کنید

  • کد خبر : 14078
  • 15 اردیبهشت 1400 - 18:20
سحری و افطار را سالم و سریع نوش ‌جان کنید

ما همیشه سعی می‌کنیم در ماه رمضان برای سحر و افطار غذای تازه بپزیم که ویتامین‌های کافی و مغذی را در خود داشته باشد؛ اما بیدار شدن در نیمه شب و پختن غذا برای سحری یا آماده کردن غذا برای افطاری اغلب ساعات زیادی را از ما می‌گرفت. همیشه دلم می‌خواست به این نوعی این چالش را حل کنم. توسط یکی از دوستانم که شاغل بود و به شدت برایش سلامت غذا و هم سرعت عمل در پخت و پز مهم بود با مایکروفر SAMI14 سامسونگ آشنا شدم. مایکروفری با ظرفیت زیاد و مطابق با فناوری‌های روز که ضمن تحویل غذایی آبدار و لذیذ در کمترین زمان، طراحی زیبا و جذابی هم دارد.

غذاهایی چند برابر خوشمزه در نصف زمان

یکی از قابلیت‌های کاربردی مایکروفر SAMI14 سامسونگ برای ما این است که دیگر در خانه ما هیچ غذایی نیاز به زمان طولانی برای پخت ندارد. مثلا ما قرمه سبزی خوشمزه سحری را در نصف زمان پختیم و یا پیتزای سبزیجات خانواده را برای افطاری در ۱۳ دقیقه آماده کردیم. همه این‌ها هنر فناوری هات بلاست در نسل جدید مایکروفرهای سامسونگ است که غذاها را ۵۰ درصد سریع‌تر می‌پزد.

در حقیقت مایکروفرهای سامسونگ با ترکیب روش پخت گریل و فناوری هات ‎بلاست غذاها را برشته و ترد و در عین حال آبدار و خوشمزه می‌پزند. خوشبختانه در SAMI14 هیچ خبری از خشک شدن غذاها که در اغلب مایکروفرها وجود دارد، نیست. در فناوری هات بلاست جریان هوای داغ از طریق ۷۲ دریچه‌ای که در سقف مایکروفر قرار دارد، روی سطح غذا دمیده و باعث می‌شود تا تمام نقاط مواد غذایی به یک میزان برابر پخته شود. موتور دوگانه گریل آن هم ۲۳۰۰ وات قدرت دارد و می‌تواند خوراک‌ها را کامل و یکدست گریل کند.  

به علاوه اینکه SAMI14 صفحه گردانی با ابعاد ۳۸ سانتیمتر دارد که می‌توان ظروف بزرگ را در داخل آن قرار داد. یعنی شما می‎توانید حتی لازانیایی در ظرف بزرگ و یک پیتزای خانواده را هم به راحتی در خانه تهیه کنید. ضمن اینکه فناوری توقف چرخش آن هم باعث می‎شود شما بتوانید هر شکل ظرفی را داخل آن بگذارید. در این حالت سینی مایکروفر حالت ثابت پیدا می‌کند و دیگر نمی‎چرخد و حتی ظرف مستطیلی شکل لازانیا با ابعاد بزرگ داخل مایکروفر جا می‌شود و لازانیایی برشته و خوشمزه را میهمان سامی۱۴ خواهید بود.

از آماده کردن ماست تا لذیذترین سرخ‌کردنی‌های بی‌ضرر

قابلیت ماست‌ساز یا Dough/Yogurt Maker یکی دیگر از قابلیت‌های جالب توجه مایکروفرهای خانواده سامی سامسونگ است به کمک این قابلیت می‌توانید خمیر و ماست خانگی را با مایکروفرتان آماده کنید. مهمانان ما که برای افطار به منزلمان آمده بودند باور نمی‌کردند از ماست خانگی تا سیب زمینی و بادمجان‌های سرخ شده همه کار SAMI14 باشد.

سامی ۱۴ برای سرخ کردن گزینه‌ای به نام SLIM FRY دارد که به کمک آن می‌توانید موادغذایی خود را با کمترین روغن، سرخ کنید. اگر تا بحال رژیم غذایی شما اجازه نمی‌داد سرخ کردنی‌ها را امتحان کنید، سری سامی معجزه کرده است. شما می‌توانید با کمترین میزان روغن ممکن غذایی کاملا برشته و خوش رنگ‌ولعاب تهیه کنید. مایکروفرهای سامی آماده هستند تا سفره‌ای رنگین و تغذیه‌ای سالم را در اختیار شما و مهمانانتان بگذارند.

با اسلیم فرای (Slim Fry) فقط یک لایه‌ نازک از روغن را روی غذا بریزید تا همه مواد غذایی مثل سیب‌زمینی یا مرغ‌ در کوتاهترین زمان و به سالم‌ترین شکل ممکن سرخ شوند.با استفاده از این روش دیگر خبری از ماهیتابه پر از روغن یا پاشیده شدن روغن روی اجاق گاز هم نیست. با استفاده از ظرف مخصوصی به نام Crusty Plate می‎توانید غذاها را به ساده‎ترین شکل سرخ کنید. اسلیم فرای در مقایسه با روش‎های سنتی استفاده از روغن را تا ۸۱ درصد کاهش می‌دهد.

مایکروفرهای سامی سامسونگ مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و کارآمد را در اختیار شما می‌گذارد و بهترین دستیار شما برای تدارک مهمانی‌های بزرگ با غذاهایی خوشمزه و مغذی هستند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.