• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

سامسونگ سال آینده ممکن است تولید گلکسی زد فلیپ ۴ را تقریبا ۲ برابر کند

  • کد خبر : 29551
  • 21 آبان 1400 - 16:26
سامسونگ سال آینده ممکن است تولید گلکسی زد فلیپ ۴ را تقریبا ۲ برابر کند

سامسونگ در حال حاضر بیشترین سهم بازار گوشی‌های تاشو را در اختیار دارد و گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ هم در بازارهای مختلف با استقبال گسترده روبرو شده‌اند. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ قصد دارد تولید گوشی‌های تاشو خود را به طور قابل توجهی افزایش بدهد.

به طور مشخص، یکی از سایت‌های معتبر کره‌ای گزارش داده که این شرکت قصد دارد سال آینده ۲٫۹ میلیون واحد گلکسی زد فولد ۴ و ۶٫۹ میلیون گلکسی زد فلیپ ۴ راهی بازار کرد که در مجموع با ۹٫۸ میلیون گوشی تاشوی سامسونگ روبرو خواهیم شد. سایت The Elec این گزارش را بر اساس اسناد داخلی سامسونگ تهیه کرده است.

از طرف دیگر، گفته می‌شود سامسونگ هدف تولید ۲٫۵ تا ۳ میلیون زد فولد ۳ و ۳٫۵ تا ۴ میلیون واحد زد فلیپ ۳ را در نظر گرفته است. به عبارت دیگر اگر این آمارها صحت داشته باشند، تولید گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ به طور قابل توجهی بیشتر از سال جاری خواهد بود. اما در این میان، نکته‌ی قابل توجه این است که سامسونگ می‌خواهد تولید گلکسی زد فلیپ ۴ را نسبت به نسل قبلی تقریبا دو برابر کند.

البته در همین گزارش آمده که سامسونگ در سال ۲۰۲۰ موفق به عرضه‌ی ۲٫۵ میلیون گوشی تاشو شده ولی مدیران این شرکت هدف ۴٫۵ تا ۵ میلیون واحد را در نظر گرفته بودند. بنابراین اگرچه سامسونگ برای سال آینده می‌خواهد تولید این گوشی‌ها را افزایش دهد، اما چنین هدفی شاید به واقعیت تبدیل نشود.

سایت The Elec در همین گزارش مدعی شده که تولید انبوه گلکسی S22 فن ادیشن از سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و در همین مدت راهی بازار خواهد شد. گفته می‌شود سامسونگ می‌خواهد ۵٫۷ میلیون واحد از این گوشی تولید کند. امیدواریم تا آن زمان مشکلات مربوط به کمبود تراشه برطرف شده باشد تا مانند S21 فن ادیشن عرضه‌ی آن بارها با تاخیر روبرو نشود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.