• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سامسونگ دیسپلی نمایشگر OLED مک‌بوک پرو ۲۰۲۲ را آماده می‌کند

  • کد خبر : 21291
  • 22 مرداد 1400 - 14:05
سامسونگ دیسپلی نمایشگر OLED مک‌بوک پرو ۲۰۲۲ را آماده می‌کند

یکی از تأمین‌کنندگان نمایشگر‌ برای محصولات اپل یعنی سامسونگ دیسپلی در مراحل اولیه آماده کردن خط تولید خود برای تولید نمایشگر‌های OLED برای محصولات اپل است. انتظار می‌رود که از نمایشگر‌های OLED ساخت سامسونگ در مدل‌های آینده مک‌بوک پرو استفاده شود.

این گزارش جدید توسط نشریه‌ی The Elec منتشر شده می‌گوید که شرکت سامسونگ دیسپلی فرایند توسعه‌ی خط تولید جدید برای ساخت نمایشگر‌های OLED را آغاز کرده است. گویا از نمایشگر‌های تولید شده‌ی این خط تولید در مک‌بوک‌های آینده اپل استفاده خواهد شد.

نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که گزارشی توسط نشریه‌ی DigiTimes منتشر شده بود که نشان می‌داد شاید اپل در سال ۲۰۲۲ به صورت آزمایشی از نسخه‌‌ای از مک‌بوک پرو  با نمایشگر ۱۶ تا ۱۷ اینچی OLED رونمایی کند.

همچنین گزارش‌های دیگری هم وجود دارند که عنوان می‌کنند اپل در سال ۲۰۲۲ می‌خواهد تا از آیپد ۱۰٫۹ اینچ و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ با نمایشگر OLED رونمایی کند.

همان‌گونه که می‌دانید اپل با برگزاری مراسمی در بهار امسال از نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر Mini-LED رونمایی کرد. همچنین انتظار می‌رود که اپل در ماه‌های آینده از نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ با نمایشگر Mini-LED رونمایی کند.

نشریه‌ی DigiTimes پیش‌تر گفته بود که اپل ممکن است در محصولاتی مانند مک‌بوک‌ها و آیپد‌ها از نمایشگر‌های OLED و Mini-LED استفاده کند. البته این نمایشگر‌ها با اینکه دارای فناوری متفاوتی هستند، اما می‌توان از آن‌ها در محصولات متنوعی استفاده کرد.

اپل اکنون از نمایشگر OLED تنها در گوشی‌های پرچمدار، اپل واچ و نمایشگر تاچ‌بار استفاده شده در مدل‌های کنونی مک‌بوک پرو استفاده می‌کند. در نتیجه ممکن است که این شرکت استفاده از نمایشگر OLED را به دیگر محصولاتش هم گسترش دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.