• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

سامسونگ از جدیدترین‌ مانیتورهای سری Odyssey، ViewFinity و Smart رونمایی می‌کند

  • کد خبر : 61566
  • 13 دی 1401 - 8:48
سامسونگ از جدیدترین‌ مانیتورهای سری Odyssey، ViewFinity و Smart رونمایی می‌کند

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد که به منظور ادامه روند پیشگامی خود در صنعت مانیتور، سه مدل جدید و پیشرفته را معرفی و رونمایی می‌کند.

این مدل‌های جدید که در جریان نمایشگاه CES 2023 برای نخستین بار معرفی می‌شوند، از سه سری Odyssey، ViewFinity و Smart سامسونگ هستند. این مانیتورها کیفیت تصویر بی‌نظیر را به همراه مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوآورانه به کاربرانی که به دنبال نمایشگرهایی برای کار، بازی و زندگی هستند، ارائه می‌دهند.               

مانیتور Odyssey Neo G9 به عنوان نخستین مانیتور مجهز به UHD دوگانه، انقلابی در رده مانیتورهای فوق‌عریض ایجاد کرده است. این نوآوری مهر تاییدی بر جایگاه پیشرو سامسونگ در این صنعت می‌زند و فراگیرترین و واقعی‌ترین تجربه را از بازی‌های ویدئویی ارائه می‌دهد.      

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ در این باره می‌گوید : «با معرفی Odyssey Neo G9 ما در حال معرفی آینده مانیتورهای گیمینگ هستیم که با قابلیت‌های نوآورانه و کیفیت تصویر فوق‌العاده، بازی‌ها را واقعی‌تر می‌کند. CES مکان مناسبی برای نمایش نوآوری‌های ماست و می‌تواند نه تنها گیمرها، بلکه طراحان گرافیک یا طرفداران تلویزیون را نیز با سطح بالاتری از محصولات آشنا کند، در حالی که تجربیات شخصی‌سازی شده را نیز در طیف وسیعی از برنامه‌های هوشمند یکپارچه ارائه می‌دهیم».

Odyssey Neo G9: اولین مانیتور گیمینگ جهان با UHD دوگانه   

مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9 سامسونگ (نام مدل: G95NC) به گیمرها امکان می‌دهد سطوح جدیدی از جزئیات را با میدان دید بی نظیری مشاهده کنند. این مانیتور گیمینگ برای نخستین بار وضوح تصویر ۷۶۸۰ در ۲۱۶۰ و نسبت تصویر ۳۲:۹ را در یک صفحه نمایش به کاربران ارائه می‌دهد. این مانیتور ۵۷ اینچی مجهز به صفحه نمایش خمیده با شعاع ۱۰۰۰R و پنل کوانتوم مینی LED مطابق با استانداردVESA Display HDR 1000 است که به گیمرها امکان می‌دهد در محیط‌های مختلف بازی، از سایه‌ها گرفته تا صحنه‌های روشن، برترین تصویر ممکن را تماشا کنند. علاوه براین پنل مات نمایشگر، انعکاس نور بر روی صفحه نمایش را کاهش می‌دهد تا تمرکز گیمر بر روی اتفاقات بازی حفظ شود.

همچنین این مانیتور برای اولین در جهان از DisplayPort 2.1 پشتیبانی می‌کند که اطلاعات را تقریباً دو برابر سریعتر از DisplayPort 1.4، که قبلا استفاده می‌شد، منتقل می‌کند. Odyssey Neo G9 از نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد تا گیمرها در طول گیم پلی پرسرعت چیزی را از دست ندهند.

Odyssey OLED G9 : رنگ‌های خالص با کنتراست بی‌نهایت 

Odyssey OLED G9 (شماره مدل: G95SC) جدیدترین محصول اضافه شده به سری Odyssey سامسونگ است که از صفحه نمایش دوگانه quad-HD بهره می‌برد. این مانیتور ۴۹ اینچی با پنل خمیده به شعاع۱۸۰۰R  و نسبت تصویر۳۲:۹  طراحی شده است. فناوری کوانتوم دات نمایشگر OLED روشنایی را به شکل پیکسل به پیکسل کنترل می‌کند تا نسبت کنتراست رنگی تقریبا بی‌نهایتی را ارائه دهد.

صفحه نمایش OLED هر پیکسل را به طور جداگانه و بدون وابستگی به نور پشتی (backlight) روشن می‌کند که این موضوع کمک کرده تا ضمن ارائه کنتراست پویای ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱، طیف رنگ‌های RGB و رنگ سیاه به شکل واقعی و بدون فیلترهای رنگی دیده شوند.        

Odyssey OLED G9 برای حفظ گیم پلی روان خود دارای زمان پاسخ‌دهی ۰٫۱ میلی ثانیه و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز برای حذف تاخیر و پرش است. این مانیتور از برنامه‌های شرکای سامسونگ مانند Prime Video، Netflix و YouTube از طریق برنامه Smart Hub استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به رایانه شخصی، از محتوای مختلف تنها با استفاده از اتصال به اینترنت لذت ببرند.  

Odyssey OLED G9 همچنین مجهز به Samsung Gaming Hub است، یک پلتفرم پخش بازی که به گیمرها امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا دانلود بازی، بازی‌ها را از شرکای سامسونگ مانند Xbox و NVIDIA GeForce Now در فضای ابری کشف و بازی کنند.

ViewFinity S9: کالیبراسیون رنگ هوشمند برای حرفه‌ای‌ها

ViewFinity S9 (شماره مدل: S90PC) جدیدترین محصول سامسونگ در مجموعه مانیتورهایش است. برای اولین بار این سری از صفحه نمایش ۵K با ابعاد ۲۷ اینچی طراحی و برای کاربران خلاق حرفه‌ای مانند طراحان گرافیک و عکاسان بهینه شده است. رزولوشن ۵,۱۲۰ در ۲,۸۸۰ همراه با پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگ‌های DCI-P3 نمایش جزئیات واضح و واقعی را با بالاترین دقت رنگ ممکن کرده است. دقت رنگ Delta E ≦ ۲ نیز نمایش رنگی واضح و دقیق را حتی در محیط‌های بصری با رنگ‌های پیچیده یا ظریف ارائه می‌دهد.  

موتور کالیبراسیون داخلی، نمایش دقیق رنگ و روشنایی محتواها را تضمین می‌کند، ضمن اینکه کاربران از طریق برنامه Samsung Smart Calibration گوشی هوشمند خود می‌توانند میزان رنگ سفید و طیف رنگی گاما و RGB را کنترل و بهینه کنند. صفحه نمایش مات بازتاب نور و تابش خیره کننده را محدود می‌کند تا حواس پرتی در حین کار را به حداقل برساند.  

کاربران می‌توانند دوربین‌ها و سایر دستگاه‌های خود را از طریق اتصالات USB-C و Thunderbolt 4 به مانیتور متصل کنند تا به راحتی فایل‌های حجیم ویدیویی را با وضوح بالا یا سایر مجموعه‌های داده بزرگ را از دستگاه‌های ذخیره‌سازی به رایانه شخصی خود منتقل کنند. سری ViewFinity S9 دارای دوربین SlimFit 4K است تا کاربران بتوانند کنفرانس ویدیویی خود را با بهترین تصویر از طریق برنامه‌هایی مانند Google Meet که در Smart Hub سامسونگ گنجانده شده است، برگزار کنند.

Smart Monitor M8 : بهره وری، سرگرمی و زندگی شخصی در کنار هم

Smart Monitor M8 (شماره مدل: M80C) دارای طراحی شیک و باریک است و اکنون علاوه بر سایز ۳۲ اینچی موجود، در سایز ۲۷ اینچی جدید، هر دو با وضوح ۴K عرضه می‌شود. این مانیتور در چهار رنگ ارائه می‌شود که به آن امکان قرار گرفتن در هر اتاقی با هر تم و دکوری را می‌دهد. این چهار رنگ شامل آبی، سبز، صورتی و سفید است.

پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع آن، امکان قرار گرفتن بهترین زاویه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مانیتور اکنون می‌تواند ۹۰ درجه بچرخد که به کاربران کمک می‌کند اسناد طولانی را با اسکرول‌های کمتر مشاهده کنند. همچنین برای کمک به صرفه جویی در فضا و حفظ محیط و کاهش بهم ریختگی، از استانداردهای نصب VESA mount پیروی می‌کند.      

Smart Monitor M8 می‌تواند صدها دستگاه متصل سازگار را از طریق SmartThings Hub داخلی، از جمله چراغ‌ها، دوربین‌ها، زنگ درها، قفل‌ها، ترموستات‌ها و موارد دیگر را، کنترل و مدیریت کند. سامسونگ قصد دارد از سال جاری با پشتیبانی از عملکرد Matter و استانداردهای Home Connectivity Alliance، تعداد دستگاه‌های متصل و قابل استفاده را گسترش دهد.        

قابلیت کار با ماوس به بسیاری از برنامه‌های پیشرفته Smart Monitor از جمله SmartThings و Smart Hub اضافه شده است تا سطح جدیدی از کار راحت بدون نیاز به کنترل از راه دور را فراهم کند.    

کاربران می‌توانند از Smart Monitor M8 برای دسترسی فوری به Prime Video، Netflix، YouTube و سایر سرویس‌های برتر از طریق Smart Hub استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به راحتی به پلتفرم پخش بازی Samsung Gaming Hub، دسترسی پیدا کنند.     

ویژگی جدید My Contents اطلاعات مفیدی را در یک نگاه در اختیار کاربران می‌گذارد. هنگامی که مانیتور در حالت آماده به کار است و گوشی هوشمند ثبت شده را از طریق بلوتوث کم مصرف تشخیص می‌دهد، عکس‌های شخصی شده کاربر، برنامه روزانه و موارد دیگری را روی صفحه، نمایش می‌دهد. هنگامی که تلفن از محدوده خارج می‌شود، مانیتور به حالت آماده به کار باز می‌گردد.       

دوربین SlimFit مانیتور M8 به وضوح ۲K ارتقا یافته است و با برنامه‌های ویدئو کنفرانس مانند Google Meet کار می‌کند. علاوه بر این، مانیتور هوشمند M8 توسط Samsung Knox Vault محافظت می‌شود، که داده‌های شخصی را رمزگذاری می‌کند و فایل‌ها و اطلاعات ذخیره‌شده را جدا از سیستم عامل اصلی دستگاه نگه می‌دارد تا از حملات محفوظ بمانند.    

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.