• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

سامانه جامع تجارت برای برخی از انواع تایر از جمله تایرهای بایاس به طور کامل حذف شده

  • کد خبر : 21319
  • 22 مرداد 1400 - 18:17
سامانه جامع تجارت برای برخی از انواع تایر از جمله تایرهای بایاس به طور کامل حذف شده

تقی گنجی اعلام کرد: سامانه جامع به طور تقریبی برای برخی از انواع تایر از جمله تایرهای بایاس به طور کامل و سایر تایرها با سایز ۱۲-۲۴ حذف شده و صرفا آمار تولید در این سامانه به ثبت می‌رسد. به گزارش رویداد خبر ، محمدرضا تقی گنجی عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران […]

به گزارش رویداد خبر ، محمدرضا تقی گنجی عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران در خصوص سرانجام تایرهای دپو شده در بازار گفت: توقف سفرها به دلیل بیماری کرونا، کاهش مصرف تایر را به دنبال داشته و همچنان در انتظار رفع موانع و جذب این تایرها در بازار هستیم. افزایش سرعت واکسیناسیون و در نتیجه افزایش سفرها موجب رشد فروش و تخلیه انبارها خواهد شد.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران در خصوص وضعیت تولید تایرهای سنگین در کشور و راه‌اندازی کارخانجات تولیدکننده این نوع تایرها بیان کرد: تایرهای سنگین با حداکثر ظرفیت در حال تولید است و آرتاویل تایر با ظرفیت ۱۰ هزار تن در پایان شهریور ماه سال جاری وارد مدار تولید خواهد شد.

وی در خصوص اذعان یکی از مدیران وزارت صمت مبنی بر تاثیر مثبت توزیع سیستمی تایر بر روند تولید تا توزیع و افزایش سرعت عرضه به بازار گفت: تاثیر مثبت این نحوه توزیع محدود به زمانی می‌شود که ارز موردنیاز صنعت تایر با نرخ ۴۲۰۰ تومانی تامین می‌شد و رانت در بازار این محصول وجود داشت که به شفافیت و کاهش دلالی انجامید اما اکنون بازار آزادی وجود ندارد تا از طریق سامانه جامع تخصیص و سهمیه‌بندی صورت بگیرد.

تقی گنجی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه جامع به طور تقریبی برای برخی از انواع تایر از جمله تایرهای بایاس به طور کامل و سایر تایرها با سایز ۱۲-۲۴ حذف شده و صرفا آمار تولید در این سامانه به ثبت می‌رسد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.