• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

ساخت بزرگترین ماکت کارخانه فولاد کشور توسط مهندسان ایرانی

  • کد خبر : 67290
  • 15 فروردین 1402 - 9:43
ساخت بزرگترین ماکت کارخانه فولاد کشور توسط مهندسان ایرانی

با تلاش و همت مهندسان ایرانی، ماکت سه بعدی و نمونه کوچک شده کارخانه فولاد گیلان به‌عنوان بزرگترین و هوشمندترین ماکت صنعت فولاد کشور، طراحی و ساخته شد.

عادل فرزام مدیر عامل شرکت ماکت سازی مهرگان طرح با اشاره به ساخت ماکت شرکت‌های فولادی همچون فولاد جهان آرا، فولاد اربیل عراق و فولاد کرمان توسط این شرکت خلاق بیان کرد: ماکت کارخانه فولاد گیلان به‌عنوان بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین ماکت فولادی کشور شناخته می شود که توسط مهندسان ایرانی و با بومی سازی تکنولوژی های روز این صنعت در مدت ۷۰ روز و در کلاس جهانی ساخته شد.

عادل فرزام در خصوص کیفیت و دقت ماکت کارخانه فولاد گیلان عنوان کرد: پرینت سه بعدی با دقت ۲۵ میکرون، دستگاه برش لیزر و دستگاه تراش CNC از جمله تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت ماکت کارخانه فولاد گیلان هستند و در بخش‌هایی از این پروژه، دقت و ظرافت کار، تا یک میلیمتر اجرا شده و همین موضوع باعث شده از نظر کیفیت با بسیاری از ماکت سازهای جهانی به رقابت بپردازدیم و به بازار ماکت‌های معماری و صنعتی کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات و عراق و برخی از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و لهستان ورود پیدا کنیم.

فرزام معتقد است، ساخت ماکت‌های صنعت فولاد توانسته کمک شایانی به روابط عمومی‌های این صنعت برای حضوری موثرتر در نمایشگاه داشته باشد. در واقع ماکت نمونه مناسبی برای ارائه به افراد تخصصی و غیر تخصصی که قصد دارند در مدت زمان کوتاهی از یک پروژه اطلاعات کسب کنند، است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.