• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

ساختمان جدید صرافی دی افتتاح شد

  • کد خبر : 6214
  • 13 دی 1399 - 20:36
ساختمان جدید صرافی دی افتتاح شد
در مراسمی که با حضور دکتر برات کریمی، مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک و گروه مالی دی برگزار شد ساختمان جدید صرافی دی افتتاح شد.

به گزارش رویداد به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم دکتر برات کریمی، متمرکز شدن شرکتهای تابعه بانک زیر نظر گروه مالی دی و افتتاح ساختمان جدید صرافی دی را گامی مهم در هم‌افزایی استراتژیک دانست و گفت: تمرکز گروه مالی و اقتصادی دی در یکی از مناطق استراتژیک تهران از لحاظ تراکم شرکت‌های تجاری و اداری در این منطقه، گامی مثبت در راستای توسعه بانکداری شرکتی و جذب مشتریان کلان است.
وی افزود: بازاریابی هدفمند و شناخت کامل بافت تجاری و اداری شرکت های مستقر در نزدیکی شعبه و صرافی دی مستلزم برگزاری جلساتی برای شناسایی نیازها و انتظارات شرکتها از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار است که این مهم جز از طریق تسلط به ظرفیت های منطقه تحت فعالیت و شیوه های انطباق محصول با نیاز مشتری میسر نمی شود.
مدیرعامل بانک دی پراکندگی شرکتهای تابعه بانک را یکی از عوامل موثر بر افزایش هزینه های بانک در ادوار گذشته برشمرد و گفت: مهمترین دستاورد ایجاد یک گروه مالی و اقتصادی منسجم و تمرکز شرکتها در یک مکان واحد، مدیریت هزینه ها و انسجام عملکردی و مدیریت یکپارچه استراتژیک آنها است که این امر در میان مدت در تقویت زنجیره ارزش خدمات و گسترش محصولات در قالب یک سوپرمارکت مالی یکپارچه و در نهایت افزایش سودآوری تاثیرگذار خواهد بود.
کریمی افتتاح ساختمان جدید صرافی دی را نقطه عطفی برای گروه مالی دی دانست و گفت: امروز به لطف حمایت های همه جانبه بنیادشهید و امور ایثارگران و مساعدت های بانک مرکزی، تمام شرایط لازم برای بهبود روندهای عملیاتی و سودآوری بانک فراهم شده است و امیدوارم با ایجاد هم‌افزایی استراتژیک در گروه مالی دی از ظرفیت های بالقوه  گروه مالی دی و به ویژه صرافی در راستای افزایش سودآوری به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

مدیرعامل بانک دی مشتری مداری را رکن مهم در سودآوری صرافی دانست و تاکید کرد: با نگاه ویژه هیئت مدیره، اعتبار لازم به صرافی داده خواهد شد تا حرکت در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های آن تسهیل شود و انتظار از کارکنان صرافی این است که علاوه بر فعالیت در جذب مشتریان جدید، در تکریم مشتریان و تحقق انتظارات آنها نیز کوشا باشند.
وی افزود: هیئت مدیره امانت‌دار سهامداران بانک است و وظیفه اصلی تیم مدیریتی در مقابل سهامداران سودآوری است که با اقدامات انجام شده زیان انباشته بانک به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است و بانک در مسیر سودآوری قرار گرفته است.
در ادامه این مراسم دکتر فریدون رشیدی، عضو هیئت مدیره بانک ضمن ابراز خرسندی از تشکیل گروه مالی و اقتصادی دی گفت: یکی از نتایج قابل مشاهده تمرکز شرکتهای تابعه در یک مکان، کاهش هزینه های عملیاتی است اما مهمترین هدف هیئت مدیره از تشکیل گروه مالی و تمرکز شرکتها، یکپارچگی فرایندها و هم‌افزایی فعالیت‌های شرکتها و اجتناب از جزیره‌ای عمل کردن است.
وی افزود: امیدواریم در کوتاه مدت شاهد تقویت زنجیره ارزش گروه مالی دی و حرکت در مسیر سودآوری تمامی شرکتها باشیم.
در ادامه این مراسم دکتر محسن امیری، مدیرعامل گروه مالی و اقتصادی دی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه هیئت مدیره در انتقال شرکتهای تابعه و تشکیل گروه مالی دی گفت: صرافی دی یکی از شرکتهای تاثیرگذار بر سودآوری گروه مالی دی است که نگاهی به عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که علاوه بر افزایش سرمایه صرافی، تحقق سود عملیاتی ۲۶۷ درصدی و سود خالص ۲۶۹ درصدی نسبت به دوره مالی سال گذشته منتج به اصلاح ساختار مالی و افزایش توانگری مالی شرکت شده است.
وی افزود: با اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۹ فصل جدیدی در صرافی دی رقم خورده است که این مساله تعهد و مسئولیت صرافی را برای سال آتی دوچندان کرده است.
گفتنی است مشتریان گرامی از این پس می توانند برای انجام امور ارزی به ساختمان جدید صرافی دی واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.