• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رییس اداره امور شعب غرب تهران بانک ملی ایران معرفی شد

  • کد خبر : 68599
  • 11 اردیبهشت 1402 - 19:56
رییس اداره امور شعب غرب تهران بانک ملی ایران معرفی شد

مراسم معارفه احمد بهکار مرام رییس جدید اداره امور شعب غرب تهران بانک ملی ایران و تودیع افشین کاظمی رییس سابق این اداره امور برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور در این مراسم که با حضور بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران، حسن کاظمی معاون منابع انسانی، روسای ادارات امور و شعب مستقل برگزار شد، با اشاره به اهمیت جانشین پروری گفت: جانشین پروری از مصادیق تعامل درون‌سازمانی و مایه‌ تحول مدیریت کشور و پیشرفت بانک است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی اظهار کرد: آقای کاظمی یکی از مدیران موفق بانک در چند سال گذشته بوده و آقای بهکارمرام جزو معدود افرادی است که می تواند این مسیر را ادامه دهد.

بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران با بیان اینکه اجرای صحیح سیاست ارزی بانک مرکزی در سال گذشته یکی از اقدامات جهادی اداره امور شعب غرب تهران بود، گفت: این اداره امور شعب یکی از ادارات استراتژیک بانک بوده و شعب و باجه های مستقر در آن نیز تا امروز به خوبی و شایستگی پرچم بانک ملی ایران را با اهتزار درآورده اند.

وی تاکید کرد: تنوع محصولات و خدمات در این بانک بالاست و پست های سازمانی، پله پله در اختیار مدیران قرار می گیرد که همین امر موجب می شود تا پختگی، شایستگی و فرهنگ سازمانی به خوبی ایجاد شود.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک هم با بیان اینکه در مجموعه هر سازمانی نیروی انسانی یکی از بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه ها به حساب می آید و مدیران بانک ملی ایران سرشار از تجربه و دانش هستند، تصریح کرد: همکاران ما در بانک ملی ایران تاکنون گام های بزرگی را برداشته اند که برکات آن در کشور نمایان است.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات رییس سابق اداره امور شعب غرب تهران عنوان کرد: آقای کاظمی طرح های هوشمندانه ای را در بانک به اجرا گذاشتند و فردی بسیار پرتلاش و دلسوز برای این سازمان بودند و این امر علی رغم تمامی توانمندی ها و شایستگی ها وظیفه ریاست جدید را سخت تر خواهد کرد.

افشین کاظمی رییس سابق اداره امور شعب غرب تهران بانک هم در این مراسم با بیان اینکه تغییر بهترین اتفاق و منشاء خیر بوده و اساس دین ما موید بر این موضوع است، گفت: صیانت از بانک، وظیفه تک تک ماست و همه ما باید در جهت اعتلای نام این سازمان بکوشیم.

احمد بهکار مرام رییس جدید اداره امور شعب غرب تهران بانک هم با بیان اینکه امروز در یک سازمان خوشنام مشغول به خدمت هستیم، گفت: سال گذشته، سالی خوب به جهت رشد شاخص های بانک بود و این امر وظیفه ما در سال جاری را دوچندان می کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.