• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
4

رییسی: باید روابط خود را در راستای منافع ملت‌هایمان فعال کنیم

  • کد خبر : 20543
  • 13 مرداد 1400 - 18:18
رییسی: باید روابط خود را در راستای منافع ملت‌هایمان فعال کنیم

رییس جمهوری با تأکید بر اینکه سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تمامیت ارضی کشورها و دفاع از مظلومان جهان است، گفت: باید روابط خود را در راستای منافع ملت‌هایمان فعال کنیم. به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی سه‌شنبه شب در دیدار خانم «بیسرا تورکویچ» […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی سه‌شنبه شب در دیدار خانم «بیسرا تورکویچ» وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین مناسبات و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین را دوستانه، ریشه دار و عمیق توصیف کرد و اظهار داشت:‌ زمینه تعامل و مبادلات اقتصادی گسترده‌ای بین دو طرف وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها را شناسایی و در راستای منافع ملت‌های خود فعال کنیم.

رییسی خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز بسیاری از اقداماتی که در دنیا انجام می‌شود، ضدحقوق انسان است و این اقدامات عمدتاً از طرف کسانی انجام می‌شود که به ظاهر پرچمدار و مدعی حقوق بشر هستند.

«بیسرا تورکویچ» وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین نیز در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: همواره قدردان مواضع و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم و آمادگی داریم سطح مناسبات و روابط خود را با تهران هر چه بیشتر گسترش دهیم.

وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین خاطر نشان کرد: بوسنی خود را در کنار و حامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی می‌داند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.