• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

رکورد تولید ماهانه تختال فولاد مبارکه ۲۵ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی ناحیه فولادسازی این شرکت است

  • کد خبر : 70057
  • 01 خرداد 1402 - 15:41
رکورد تولید ماهانه تختال فولاد مبارکه ۲۵ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی ناحیه فولادسازی این شرکت است

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: عدد رکورد تولید ماهانه تختال فولاد مبارکه، ۲۵ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی ناحیه فولادسازی و ریخته گری این شرکت است و این اتفاق مهم در سایه درایت، برنامه‌ریزی بلندمدت، تلاش کارکنان و حمایت مدیران بدست آمد.

قاسم خوشدل‌پور، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در پی کسب رکورد در این ناحیه در گفتگو با ایراسین اظهار کرد: تلاشگران جبهه تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه، با تولید ٨٠٠ هزار و ١۵٠ تن تختال در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢ توانستند رکورد قبلی ماهانه تولید این ناحیه که به میزان ٧٨۶ هزار و ١٠٢ تن در فروردین‌ماه ١۴٠٢ بود را پشت سربگذارند.

وی گفت: پس از رسیدن به رکورد فروردین‌ماه، برای رسیدن به رکورد تولید در اردیبهشت‌ماه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت که به لطف الهی در پایان ماه توانستیم به رکورد ذکر شده دست پیدا کنیم. ثبت این رکورد حاصل پیگیری، همدلی و کار شبانه‌روزی کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری است که دست به دست هم داده تا این موفقیت را رقم بزنند. همچنین بسیاری از همکاران در حوزه تأمین مواد اولیه با کیفیت، تأمین منابع انرژی و… تلاش‌های زیادی کردند که از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: نکته‌ای که به پیچیدگی‌های این رکورد افزود، ثبت رکورد تولید در ماه گذشته بود که به خاطر حجم بالای کار، تجهیزات در برخی موارد دچار فرسودگی شده بود و به همین علت نیاز به برخی توقفات بود که به لطف الهی و با تلاش همکاران عزیز در مدتی کوتاه انجام شد تا خطوط تولید لحظه‌ای از کار خود بازنایستند. در همین راستا، تمرکز تیم تعمیرات نیز بر پایش تجهیزات قرار گرفت و بر همین مبنا همه همکاران در بخش تولید نیز حفظ سلامت تجهیزات را در کنار ثبت رکورد در دستور کار خود قرار دادند.

خوشدل‌پور ثبت این رکورد را نتیجه دغدغه هرروزه کارکنان ناحیه برنامه‌ریزی دقیق کل مجموعه دانست و افزود: عدد این رکورد، ۲۵ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی این ناحیه است و این اتفاق مهم در سایه درایت و برنامه‌ریزی بلندمدت بدست آمد.

وی در پایان گفت: نکته‌ای که اهمیت این رکورد را بیشتر می‌کند تولید کیفی در کنار تولید کمی و همچنین رعایت نکات ایمنی برای حفظ سلامت کارکنان و همچنین سلامت تجهیزات است که این موضوع جای افتخار است؛ به همین خاطر از همه مدیران و کارکنان فولاد مبارکه برای کسب این موفقیت بزرگ تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.