• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رونمایی از “مگا گشت “پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی

  • کد خبر : 64373
  • 22 بهمن 1401 - 13:26
رونمایی از “مگا گشت “پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی

با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری و معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرعامل “سمگا” از پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون”مگاگشت” برای آژانس سفرهای کهکشانی، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته رونمایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات در خصوص پلت فرم مگاگشت گفت: هدف از ایجاد پلات فرم مذکور، تسهیل و تامین نیاز بازار بزرگ گردشگری در سطح مشتریان کلان و خرد است.
سمانه یوسفی افزود: پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون هتل، بلیت ، تور و …، نخستین پلت فرم در کشور است که متصل به سامانه بانک گردشگری است و می تواند در آینده نزدیک از طریق اپلیکیشن ” TOBANK” خدمات مربوط به تسهیل در سفر را فراهم کند.
وی ادامه داد: با استفاده از پلت فرم مگاگشت که با تلاش متخصصان داخلی برای نخستین بار با محوریت گروه مالی گردشگری و شرکت “سمگا” به ثمر نشسته است، می توان از امکانات بالقوه گروه هتل های زنجیره ای رکسان شامل هتل فرودگاهی، قصرالضیافه، کاروانیکا و غیره به بهترین شکل استفاده کرد.

بومی سازی استانداردهای جهانی هتلداری (SOP) در هتل فرودگاهی
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات همچنین از بومی سازی استانداردهای جهانی هتلداری در هتل های فرودگاهی “رکسان” و “رمیس” خبر داد و گفت: با توجه به تجربه حضور آن در فرانسه برای نخستین بار بعد از ۴۰ سال در مجموعه هتل های فرودگاهی ، رویه های استاندارد هتلداری بین المللی این زنجیره بزرگ را به همراه تیم متخصص، بومی سازی کرده تا بتوانیم به عنوان یک فرهنگ هتلداری در زنجیره رکسان استفاده کنیم.
یوسفی با بیان اینکه هتل‌های فرودگاهی (رکسان و رمیس) تمام استانداردهای مدون هتلی روز شرکت آکور فرانسه را کسب کرده، افزود: این موفقیت پس از انجام مذاکرات و پیگیری های فراوان شرکت توسعه گردشگری آریازیگورات با مدیر خاورمیانه شرکت آکور حاصل شده است.
وی ادامه داد: موفق شدیم با حمایت گروه مالی گردشگری و شرکت “سمگا” ، مدارک و مستندات مربوط به شرکت آکور فرانسه را مطابق با سبک هتلداری ایران، بومی سازی و به روز رسانی کنیم که موفقیت بزرگی برای هتل های فرودگاهی محسوب می شود.
یوسفی تصریح کرد: بومی سازی استانداردهای مدون هتلی (SOP) در هتل های فرودگاهی رکسان و رمیس، اکنون به عنوان یک استاندارد جهانی مطرح شده و در سامانه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به ثبت رسیده است.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است.
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تا روز ۲۱ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.