• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

رونمایی از محصول جدید بانک ملی ایران به نام” مرکز میانی صدور گواهی دیجیتال” با حضور معاون وزیر اقتصاد و مقامات کشوری

  • کد خبر : 64331
  • 20 بهمن 1401 - 15:32
رونمایی از محصول جدید بانک ملی ایران به نام” مرکز میانی صدور گواهی دیجیتال” با حضور معاون وزیر اقتصاد و مقامات کشوری

مرکز میانی صدور گواهی دیجیتال به عنوان یکی از طرح های جدید تحول بانکداری دیجیتال و دستاوردهای فناورانه و خلاقانه نوین بانک ملی ایران با قابلیت ارایه رسمیت بخشیدن به امضای الکترونیکی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان برای نخستین بار در شبکه بانکی با حضور معاون وزیر اقتصاد، سرپرست بانک ملی ایران، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران و مسئولان ارشد وزارت اقتصاد و بانک ملی ایران رونمایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان این که حرکت پرشتاب بانک ملی ایران در طرح تحول بانکداری دیجیتال زمینه دیجیتالی شدن تمام شبکه بانکی را فراهم می کند. گفت: با ایجاد تحول در این بانک امکان تحول در شبکه بانکی محقق خواهد شد. 

وی با اشاره به سیاست های جدید وزارت اقتصاد پیرامون حمایت از طرح های تحول بانکداری دیجیتال، تاکید کرد: از اقدامات تحقق طرح تحول بانکداری دیجیتال در بانک های کشور حمایت می کنیم و آنچه که تاکنون شاهد بودیم خوش نامی بانک ملی ایران در این زمینه است.

حسینی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات بانک ملی ایران در راستای توسعه محصولات و خدمات نوین بانکداری دیجیتال در شبکه بانکی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان، افزود: تلاش های بانک ملی ایران در مسیر تحقق بانکداری الکترونیک قابل مشاهده است و جای بسی خوشحالی است که این بانک به عنوان پیشران تحول بانکداری دیجیتال در صنعت بانکداری با حداکثر تلاش از ظرفیت خود در این مسیر نهایت استفاده را می برد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که شاهد ارائه خدمتی دیگر از بانک ملی ایران در شبکه بانکی کشور هستیم، تصریح کرد: هر ساله بانک ملی ایران باید بتواند با تقویت تولید محصولات کاربردی در بانکداری دیجیتال، در ارایه خدمات بانکداری غیر حضوری و ابزارهای نو در شبکه بانکی پیشگام و پیشقدم باشد.

در ادامه این مراسم ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران با بیان این که مصمم هستیم بانک ملی ایران را به عنوان نماد تحول دیجیتال در شبکه بانکی معرفی کنیم، گفت: محصولات و خدمات متمایز و منحصربفرد بانکداری دیجیتالی بانک ملی ایران ابزاری قدرتمند در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بانک است.

نجارزاده با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران نقش مهم و موثری در تحول دیجیتال در کشور دارد، افزود: امروز بانک‌ ملی ایران در زمینه ارائه خدمات بانکی دیجیتالی و غیر حضوری به سرعت و پرشتاب ظرفیت‌های خوبی را در شبکه بانکی به وجود آورده است.

در ادامه این مراسم مجتبی توانگر نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشکر از تلاش ها و اقدامات بانک ملی ایران در حوزه تحول دیجیتال در شبکه بانکی گفت: بانک ملی ایران با درک تحولات دیجیتال با اقدامات اساسی و فعالیت های موثر زمینه تسهیل و تسریع در امور بانکی را برای آحاد مردم افزایش داده است.

در بخش دیگری از این مراسم رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند وزارت اموراقتصادی و دارایی گفت: بانک ملی ایران با تلاش های گسترده و اقدامات همه جانبه در حوزه استقرار بانکداری دیجیتال کارنامه خوبی را از خود بجا گذاشته است .

علی رضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز در این مراسم افزود: این محصول برای نخستین بار در شبکه بانکی ارائه شده است که موجب سهولت در ارائه خدمات بانکی و صدور گواهی دیجیتال در تمام کشور خواهد شد.

ماهیار ارائه سرویس های مرتبط با PKI، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یکپارچگی در نرم افزارها و سرویس های بانکی، رسمیت بخشیدن به امضای الکترونیکی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و کاهش مشکلات شبکه در هنگام صدور گواهی دیجیتال را از مزایای این طرح برشمرد.

ماهیار در ادامه این مراسم پیرامون مرکز میانی صدور گواهی دیجیتال افزود: با وجود محدودیت های بسیار در شهریور امسال توانستیم این خدمت جدید را به طور آزمایشی راه اندازی کنیم و امروز افتخار داریم با وجود تلاش های بسیار به عنوان هشتمین مرکز میانی کشور و با ظرفیت ارائه یک میلیون گواهی الکترونیکی فعالیت کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.