• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رونمایی از سه سامانه مدیریت ریسک پژوهشکده بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی

  • کد خبر : 23519
  • 16 شهریور 1400 - 13:57
رونمایی از سه سامانه مدیریت ریسک پژوهشکده بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی

سامانه های پایگاه داده هوشمند صنعت بیمه، آزمایشگاه ریسک و سامانه ریسک زلزله امروز در حضور دکتر سلیمانی، هیات عامل و جمعی از مدیران بیمه مرکزی رونمایی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر سلیمانی در این برنامه ضمن قدردانی از زحمات دکتر کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه در راستای تقویت نقش آفرینی پژوهشکده در  صنعت بیمه گفت: خوشبختانه پژوهشکده بیمه در این مدت توانسته به عنوان حلقه ارتباط صنعت بیمه و پژوهش به خوبی عمل کند و طرح های خوبی ارائه نماید.

 وی با اشاره به تحولات تکنولوژی و اقلیمی در سطح جهان افزود: پژوهشکده باید با مطالعات راهبردی و کاربردی صنعت بیمه را در ارائه خدمات نوین در این حوزه ها راهنمایی و هدایت کند.

دکتر سلیمانی برنامه راهبردی پژوهشکده بیمه را خوب و منسجم دانست و گفت: همچنان انتظار میرود پژوهشکده به تلاش مضاعف در ارتقاء جایگاه صنعت بیمه میان بیمه گران و بیمه گذاران برنامه های نوینی ارائه کند.

وی تاکید کرد: پژوهشکده بیمه در حوزه ارتباط صنعت بیمه با پژوهش خوب عمل کرده است و امیدوارم این ارتباطات به خارج از صنعت بیمه و سایر صنایع نیز گسترش یابد و به ارائه محصولات و خدمات جدید منجر شود.

در پایان رییس کل بیمه مرکزی سامانه های پایگاه داده هوشمند صنعت بیمه، آزمایشگاه ریسک و سامانه ریسک زلزله را برای صنعت بیمه در حوزه مدیریت و کنترل ریسک بسیار موثر دانست و خواستار راه اندازی سریع آنها شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.