• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رونمایی از اولین نمایشگر جراحی Mini LED ال‌جی در نمایشگاه MEDICA 2022 آلمان

  • کد خبر : 58410
  • 25 آبان 1401 - 13:34
رونمایی از اولین نمایشگر جراحی Mini LED ال‌جی در نمایشگاه MEDICA 2022 آلمان

جدیدترین نمایشگر ال‌جی برای استفاده در جراحی، با ارائه کیفیت تصویر عالی Mini LED برای بخش بهداشت و درمان، دقت تصویر، عملکرد و راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در MEDICA 2022، نمایشگاه بین‌المللی تجارت پزشکی که ۱۴ تا ۱۷ ماه نوامبر در شهر Düsseldorf در کشور آلمان برگزار می‌شود از اولین مانیتورهای جراحی ۲۷ اینچی  ۴k خود که به تکنولوژی Mini LED  (مدل ۲۷HQ710S) مجهز است رونمایی می‌کند.

مانیتور جراحی  LG 4K Mini LED به لطف کیفیت تصویر استثنایی فناوری Mini LED این شرکت، تصاویر بسیار شفاف و دقیقی ارائه می‌دهد. نمایشگر ۲۷ اینچی این محصول با وضوح تصویر ۴K (3,840×۲,۱۶۰) از هزاران دیود کوچک LED برای فراهم کردن اوج درخشندگی  cd/m²  ۲۰۰۰ و کنتراست ۱,۰۰۰:۱ استفاده می‌کند. با تعداد چشمگیر ۱۵۰۰ زون نوردهی (local dimming zones)، این مانیتور جراحی تصاویر رنگی با کیفیت و پویایی را با درخشندگی یکنواخت نمایش می‌دهد. 

نمایشگر جدید و با کیفیت ال‌جی، علاوه بر کمک به بازتولید تصویری عالی، برای استفاده در اتاق‌های جراحی بیمارستان‌ها و مراکز جراحی مناسب است. این مانیتور جراحی نسبت به ورژن قبلی خود (۲۷HJ710S) 20درصد بیشتر از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. مجموعه این ویژگی‌ها در کنار طراحی فشرده و قابلیت تمیز شدن آسان آن، مانیتور جراحی ال‌جی را به یک محصول ارزشمند برای افزودن به ست جراحی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، دوام و قابلیت اطمینان در محیط جراحی، در طراحی این مانیتور جدید در نظر گرفته شده است. به لطف استفاده از Optical Bonding Glass،این مانیتور  بازتاب‌های مزاحم نور سالن را کاهش می‌دهد و محصول از جلو و عقب (به ترتیب دارای رتبه IP45 و  IP32) نیز در برابر برخورد و یا پاشیده شدن مواد خارجی محفاظت می‌شود.

Silas Choi معاون مدیرعامل و رییس شرکت راه­کارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس: “بازار مانیتورهای پزشکی دارای تصاویر رنگی روشن، با کیفیت و وضوح تصویر ۴K واقعی در حال گسترش است و این موضوع در محصول رونمایی شده در MEDICA امسال بازتاب داده شده است. ۲۷HQ710S نتیجه تلاش‌های ال‌جی در وارد کردن تکنولوژی برتر LED خود به بخش پزشکی است. ما باور داریم این مدل جدید محصولی ارزشمند برای افزوده شدن به ست جراحی خواهد بود.”

بازدید کنندگان غرفه ال‌جی (سالن ۱۰، غرفه D40) در نمایشگاه MEDICA 2022 می‌توانند از تمام مجموعه نمایشگرهای پزشکی ال‌جی، شامل مدل جدید ۴k Mini LED surgical monitor  دیدن کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.