• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

روش SOD، سرویس ارسال رمز پویا براساس درخواست مشتری

  • کد خبر : 5940
  • 10 دی 1399 - 13:58
روش SOD، سرویس ارسال رمز پویا براساس درخواست مشتری

با ارسال ۴ رقم آخر شماره کارت پارسیان خود به شماره ۵۰۰۰۱۰۹۹ رمز پویای آن کارت را دریافت کنید.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی و پلیس فتای کشور، پس از اجرایی شدن استفاده از رمز دوم پویا از بهمن ماه سال گذشته، فیشینگ و کلاهبرداری درخریدهای اینترنتی و تراکنش های انتقال وجه شتابی، کاهش قابل توجهی را از خود نشان داده است.
هر چند تلاش‌های نظام بانکی برای ارتقای پیوسته امنیت خدمات بانکی، رویه ای توقف ناپذیر خواهد بود، اما به هر حال دشواری سواستفاده از کارت‌های بانکی، بزرگ‌ترین دستاورد پویاسازی رمزهای دوم کارت‌های بانکی است.
بانک پارسیان نیز با عنایت به گستردگی جامعه مشتریان خود از ابتدای شکل گیری پویش استفاده از رمز پویا، ضمن آگاه سازی مخاطبین در خصوص مخاطرات استفاده از رمزپویا، اقدام به طرح ریزی و ارائه سه روش امن و با سهولت کاربری برای دریافت رمز پویا نمود که بدین ترتیب مشتریان این بانک با سطوح مختلفی ازدانش، امکانات و سلایق و در سنین مختلف قادرهستند، رمز پویای خود را با استفاده ازیکی از راهکارهای اپلیکیشن” همراه بانک پارسیان من”، سرویس SOD و روش پیامکی به سهولت دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، بانک پارسیان این امکان را برای مشتریانی که دارای گوشی هوشمند نیستند و یا به هر دلیل امکان استفاده از رمزهای پویای اینترنتی را ندارند، فراهم کرده که در صورتی که شماره تلفن همراه آنها در سیستم اطلاعاتی این بانک ثبت شده و رمز دوم ایستا داشته باشند، رمز دوم پویا از طریق پیامک برای آنها ارسال شود.
با استفاده از سرویس SOD (ارئه خدمت به درخواست مشتری) نیز مشتریان بانک پارسیان قادر خواهند بود با ارسال ۴ رقم آخر شماره کارت پارسیان خود به شماره ۵۰۰۰۱۰۹۹ رمز پویای آن کارت را در لحظه دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=5940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.