• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

رهنمودهای مدیرعامل پست بانک ایران به روسای شعب و مسئولین باجه‌های بانکی روستایی در سفر به استان مرکزی

  • کد خبر : 34230
  • 13 دی 1400 - 21:08
رهنمودهای مدیرعامل پست بانک ایران به روسای شعب و مسئولین باجه‌های بانکی روستایی در سفر به استان مرکزی

بهزاد شیری مدیر عامل بانک با حضور در شعب شهرستان ساوه، ۱۷ شهریور و مرکزی اراک، باجه‌های بانکی روستایی نورعلی بیگ، ابراهیم آباد و حاجی آباد استان مرکزی از نزدیک با کارکنان و مسئولان این باجه‌ها دیدار و در مورد مسائل و موضوعات مرتبط با جذب منابع و مشکلات پیش روی باجه‌ها گفت وگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با تاکید بر بررسی وضعیت منابع و مصارف، توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها و خدمات، استفاده از بانکداری دیجیتال گفت: پست بانک ایران در یک سال گذشته توانسته با برنامه‌ریزی و عملگرایی و با انعقاد تفاهم نامه همکاری با بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و دامپروری به جایگاه خوبی در صنعت بانکداری دست یابد و زمینه تولید و اشتغال پایدار را در مناطق کم برخوردار فراهم کند.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه باجه های بانکی روستایی در کنار ما و همکار ما هستند، گفت: دسترسی باجه‌ها خدمات نوین به زودی باز و پرداخت تسهیلات در باجه های بانکی روستایی طبق برنامه انجام می‌شود.
مسئول باجه حاجی آباد در این بازدید منابع سال گذشته این باجه بانکی روستایی را ۲۲ میلیارد ریال و منابع سال ۱۴۰۰ را بیش از ۳۲ میلیارد ریال اعلام کرد که ۱۱۱ درصد رشد داشته است.
نوری رییس شعبه مرکزی اراک در گزارشی گفت: منابع شعبه ۷۶۰ میلیارد است که ۸۶ درصد آن متعلق به باجه های بانکی روستایی است.
مجید باقری رییس شعبه ۱۷ شهریور اراک نیز در گزارشی عنوان کرد: ۶۸۰ میلیارد ریال از منابع شعبه متعلق به باجه های روستایی و ۱۴۰ میلیارد ریال آن متعلق به خود شعبه است که ۱۲۰ هدف سپرده ای شعبه محقق شده است.
مدیر عامل پست بانک ایران در جریان بازدید ها از نزدیک با کارکنان شعبه گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.
همچنین بررسی روند پرداخت تسهیلات در شعب و بررسی موردی پرونده های تسهیلاتی از دیگر برنامه های بازدید از شعب بود.
بر اساس این گزارش، لادن مهدوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در مدیریت شعب استان مرکزی با مدیرعامل بانک پیرامون توسعه همکاری‌ و استفاده از ظرفیت‌های مشترک گفت و گو کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.