• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رنگین کمان کارت‌ها

  • کد خبر : 67874
  • 28 فروردین 1402 - 12:26
رنگین کمان کارت‌ها

رزگلد، زرد و بنفش سه رنگ جدیدی است که بلوبانک به کارت‌های بانکی خود اضافه کرده است. حالا دیگر کاربران این نئوبانک می‌توانند ۶ گزینه متنوع را برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود داشته باشند و سال ۱۴۰۲ را با بلوکارتی تازه، آغاز کنند.

از ابتدای شروع کار بلوبانک، عنصر «رنگ» به عنوان یکی از مفاهیم اساسی و مهمی که هویت برند بلو را به مخاطبان منتقل می‌کند، مورد توجه قرار داشت. واژه «بلو» قبل از هر چیز تداعی کننده رنگ در ذهن مخاطبان است و به همین دلیل رنگ به عنوان عنصر غالب بلوکارت‌ها انتخاب شده است. تا پیش از این، بلوکارت‌ها با ۳ رنگ آبی، قرمز و سبز طراحی شده بودند که هر کدام بنا به سلیقه متنوع کاربران بلوبانک مورد توجه قرار گرفتند. علاوه بر این سه رنگ، کارت‌ مشکی هم برای کاربران خاص بلوبانک طراحی شده که منحصربه‌فرد  و برای  کاربرانی صادر می‌شود که ۱۰ دعوت موفق از دوستان خود را در کارنامه‌شان داشته باشند. حالا در کنار این رنگ‌ها، رزگلد، زرد و بنفش هم به مجموعه کارت‌های بلو اضافه شده تا رنگین کمانی از کارت‌ها برای کاربران قابل سفارش باشد.

چطور میتوانم رنگ کارتم را عوض کنم؟

تمامی کاربران بلوبانک در صورت تمایل می‌توانند بلوکارت فعلی خود را با یکی از رنگ‌های جدید تعویض کنند. برای این کار کافیست به منوی «کارت» در اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کرده و گزینه «تعویض بلوکارت» را انتخاب کنند. با ورود به این بخش دو گزینه «شماره کارت فعلی» و «شماره کارت جدید» پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، برای انتخاب گزینه اول، لازم است تا کارت فعلی‌تان را همراه داشته باشید. در صورتی که بلوکارت‌ شما مفقود یا به سرقت رفته باشد، می‌توانید گزینه شماره کارت جدید را انتخاب کنید.

پس از آن وارد بخش انتخاب رنگ می‌شوید و می‌توانید بلوکارت تازه خود را به رنگ مورد علاقه خود در بیاورید. پس از انتخاب رنگ و تعیین محل دریافت بلوکارت جدید می‌توانید کارت بانکی تازه خود را به فاصله چند روز دریافت کنید.   

منحصر به فرد باشید!

گفتنی است برای طراحی بلوکارت‌‌ها از سبک‌های طراحی مینیمال الهام گرفته شده تا عناصری ساده اما جذاب، تشکیل‌دهنده این کارت‌ها باشد. به همین دلیل تمامی اطلاعات هویتی صاحبان کارت که معمولا در بخش جلویی کارت حک می‌شود، به پشت کارت منتقل شد و جلوی کارت به محلی برای نمایش مفاهیم اصلی برند به عنوان یک بانک جدید، مدرن و دوست‌داشتنی تبدیل شد. این موضوع باعث شده تا بلوکارت‌ها نسبت به سایر کارت‌های بانکی، از طراحی ویژه و منحصربه‌فردی برخوردار شود و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. شما هم می‌توانید منحصربه‌فرد باشید.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی متقاضیان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.      

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.      

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.