• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

رمز موفقیت بانک اقتصادنوین همسویی با اهداف کلان نظام اقتصادی کشور است

  • کد خبر : 38981
  • 20 بهمن 1400 - 17:15
رمز موفقیت بانک اقتصادنوین همسویی با اهداف کلان نظام اقتصادی کشور است

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در واکنش به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفت: اهداف و عملکرد بانک اقتصادنوین همسو با اهداف کلان نظام اقتصادی کشور بوده و این رمز موفقیت‌ این بانک است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری که در این دیدار حضور داشت با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و تولیدکنندگان در شرایط تحریمی یکی از محورهای مهم بیانات رهبری بود، گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که این بانک در دو سال و نیم گذشته با ایجاد پرتفوی مشتریان تولیدی در مسیر رشد و شکوفایی اقتصاد و صنایع کشور گام برداشته است.

به گفته او، مقام معظم رهبری بر هدایت صحیح اعتبار تاکید داشتند و این که باید از صنایع مادر و اصلی مانند صنعت نفت و نیز صنایع پایین‌دستی که اشتغال آفرین هستند، حمایت شود. در این راستا، بانک اقتصادنوین در ۳۰ ماه گذشته، عمده منابع خود را صرف حمایت از تولید در پروژه های اشتغال آفرین کرده و این در حالی است که حجم عملیات این بانک هم در طول این مدت حدود چهار برابر شده است.

او افزود: این بانک با تامین مالی بیش از ۳۰ پروژه ملی و استراتژیک در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و پروژه‌های کلان در صنایع فلزات اساسی، خودرویی، دارویی و … به‌عنوان صنایع مولد، پیشران و ارزآور از تولید ملی حمایت کرده که این سیاست راهبردی در سال های بعد نیز به صورت جدی تری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با بیان اینکه اغلب شرکت‌های بزرگ از فهرست ۱۰۰ شرکت برتر کشور در زمره مشتریان این بانک هستند ، اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، مهم‌ترین هدف تقویت بخش تولید، ایستادگی در برابر حملات اقتصادی دشمن، جلوگیری از به‌زانو درآمدن تولید، کمک به جهش و رونق اقتصادی، کاهش فشارهای معیشتی بر مردم و ایجاد اشتغال پایدار بوده است و ما افتخار می‌کنیم که دوشادوش جهادگران اقتصادی و این شرکت های بزرگ نقشی هر چند ناچیز در تحقق این مهم داشته‌ایم.

بلگوری با اشاره به میثاق هیئت‌مدیره این بانک برای تمرکز بر بانکداری استاندارد و شفاف گفت: اعتقاد ما این است که صرفا فعالیت بانکداری کنیم و به همین دلیل از بنگاه‌داری پرهیز کرده‌ایم و شرکت‌های گروه اقتصادنوین صرفا تکمیل‌کننده زنجیره خدمات مالی و بانکی هستند.

او نتیجه بانکداری استاندارد و حرکت در جهت اهداف نظام اقتصادی را تامین رضایت توامان همه ذینفعان دانست و افزود؛ خوشبختانه اتخاذ این رویکرد باعث شده است بانک در مسیر رو به رشد و سودآوری حرکت کند که نتایج آن در گزارش‌های مالی منتشرشده در سامانه کدال قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=38981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.