• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد ۵۹ درصدی پرتفوی سرپرستی منطقه ۱۰

  • کد خبر : 26404
  • 14 مهر 1400 - 14:37
رشد ۵۹ درصدی پرتفوی سرپرستی منطقه ۱۰

نشست مشترک سرپرستی منطقه ۱۰ بیمه دانا با شعب تحت سرپرستی این منطقه با هدف بررسی عملکرد این شعب برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، مسعود غفوری رئیس شعبه بهشهر بیمه دانا در این باره گفت:  با عنایت به شرایط مناسب کرونا درمنطقه ۱۰ و بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، سرپرستی منطقه ۱۰ برای تجزیه وتحلیل عملکرد شش ماهه ۱۴۰۰ با حضور عباس عمران پور معاون  بازاریابی و شبکه فروش و روسای  شعب منطقه ۱۰ جلسه‌ای درمحل شعبه بهشهر برگزار کرد.

وی افزود: درابتدای جلسه ضیائی فرد سرپرست منطقه ۱۰ به ارائه گزارش کامل عملکرد منطقه ۱۰ پرداخت و افزود: با توجه به شروع بکار منطقه ۱۰ از ابتدای سال ۱۴۰۰ کلیه شعب منطقه حداکثر تلاش خویش را بکار گرفته و توانستند با تولید حق بیمه بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان به نسبت سال قبل که حدود ۱۴۱ میلیارد تومان بود، رشد حدود ۵۹ درصدی با تحقق بودجه حدود ۱۰۶ درصدی در شش ماهه اول سال  را رقم زنند.

به گفته سرپرست منطقه، درترکیب متوازن پرتفوی درمجموع منطقه ۱۰ حدود ۶۶ درصد بیمه های اموال و ۳۴ درصد بیمه اشخاص صادر کرده که سهم ثالث و درمان حدود ۷۰ درصد و رشته مسئولیت نیز حدود ۹ درصد از کل پرتفوی منطقه را به خود اختصاص داده است .

وی با تاکید بر جذب بیمه های خرد گفت: درتحلیل نسبت خسارت ، منطقه ۱۰ درشش ماهه اول سال ۱۴۰۰ حدود ۹۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۸۰ میلیارد تومان بوده تقریبا ۲۱ درصد رشد داشته که بیشتر آن مربوط به خسارت درمان بوده اما نسبت خسارت حدود ۴۳ درصد بوده که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۵۶ درصد بوده تقریبا ۱۳ درصد کاهش نسبت خسارت داشتیم که نشان از افزایش قابل توجه حق بیمه  و کنترل خسارت دراین مدت دارد.

پس از صحبتهای ضیائی فرد، روسای شعب نیز درخصوص میزان مطالبات و خسارات آماده پرداخت دیات و مراکز گزارشی ارائه دادند.

سپس عباس عمران پور معاون بازاریابی وشبکه فروش با تقدیر وتشکر از برگزاری جلسه و تشکر از عملکرد بسیار مناسب منطقه ۱۰ که درشش ماهه اول سال ۱۴۰۰ از نظر رشد حق بیمه به نسبت سال قبل توانست رتبه دوم دربین سایر مناطق را کسب نماید، به بیان برخی مسائل از جمله دقت بیشتر دررسیدگی به پرداخت خسارتها، تاکید بر خرده فروشی و انتخاب ریسک های مناسب ، پیگیری مسائل و مشکلات نمایندگان و بازدید از دفاتر ایشان ، و … پرداخته و همه همکاران را به تلاش مضاعف جهت رشد ۱۰۰ درصدی تا پایان  سال تشویق کرد.

 در پایان این جلسه با توجه به هماهنگی بعمل آورده از اکبریان کد نمایندگی ۸۵۴۸ نماینده برتر شعبه بهشهر در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰  با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.