• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

رشد ۵۵ درصدی اعطای تسهیلات در شعبه سنندج

  • کد خبر : 39743
  • 27 بهمن 1400 - 11:13
رشد ۵۵ درصدی اعطای تسهیلات در شعبه سنندج

رئیس شعبه سنندج بانک توسعه صادرات ایران از رشد ۵۵ درصدی اعطای تسهیلات در ده ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این شعبه از بانک بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در مدت یاد شده به صادرکنندگان و تولیدکنندگان صادرات محور استان اعطا کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی حسین زاده ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: طی ده ماهه اول سال جاری، نسبت مصارف به منابع این شعبه از بانک۲۳۰ درصد بوده است.
وی یادآور شد: با توجه به مصوبات در دست اجرا در این شعبه، مبلغ تسهیلات پرداختی تا پایان سال بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.
حسین زاده اذعان داشت: سهم صنعت و معدن استان کردستان از تسهیلات پرداختی یاد شده، بالغ بر ۳۳۶ میلیارد در بخش صنعت و معدن و مابقی به بخش خدمات و بازرگانی تخصیص داده شده است.
رئیس شعبه سنندج بانک توسعه صادرات گفت: علی رغم وجود تحریم های ظالمانه بین المللی، این بانک در مدت یاد شده، نزدیک به ۵۳ میلیون دلار تسهیلات جهت واردات مواد اولیه مورد نیاز به واحدهای تولیدی استان تخصیص داده است. در مدت مذکور ۵۲٫۴۰۰٫۰۰۰ دلار جهت واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی استان کردستان تخصیص داده شده است.
حسین زاده خاطرنشان کرد: تسهیلات صادراتی قابل پرداخت بانک توسعه صادرات ایران، تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی با نرخ سود ۱۲% و تسهیلات تلفیقی از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع بانک، با نرخ سود ۵/۱۴ درصد و همچنین تسهیلات با نرخ ترجیحی ۱۲ درصد برای شرکت های دانش بنیان را شامل می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.