• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

رشد ۵١ درصدی استقبال از همراه بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 34265
  • 14 دی 1400 - 13:13
رشد ۵١ درصدی استقبال از همراه بانک صادرات ایران

​تعداد تراکنش‌های همراه بانک صادرات ایران در آذرماه سال جاری نسبت به اسفندماه بیش از ۵١ درصد افزایش ثبت کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، استقبال مشتریان و کاربران از نرم‌افزار همراه بانک صادرات ایران با توجه به خدمات گسترده و امن پیوسته در حال افزایش است. به نحوی که تعداد تراکنش‌های همراه بانک صادرات ایران در آذرماه سال جاری نسبت به اسفندماه گذشته، بیش از ۵١ درصد افزایش ثبت کرده است.

همراه بانک صادرات ایران به عنوان یکی از مهمترین درگاه‌های مورد استفاده مشتریان برای دریافت خدمات غیرحضوری است که خدمات متنوعی را از جمله ارائه صورتحساب ارزی و ریالی، انتقال وجه درون و بین بانکی، کارت به کارت، پرداخت اقساط و قبوض، خدمات چک، ارتباط همه‌جانبه بر بستر پیامک و اینترنت ارائه گزارش‌های مختلف از تراکنش‌ها و فهرست مختلفی از خدمات در خصوص شعب، اعلام نرخ ارز، شماره شبای حساب‌های سپهری و… را به صورت لحظه‌ای به مشتریان بانک صادرات ایران ارائه می‌دهد.

همراه بانک صادرات ایران درنسخه جدید ٢.١ با قابلیت دو مرحله‌ای شدن ورود به نرم‌افزار و حذف رمز حساب به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران و بهره‌مندی از خدمات متنوع جدید در این نرم‌افزار به نشانی: www.bsi.ir در دسترس مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفته ضمن اینکه امکان سرویس‌دهی به نسخه‌ قبلی همچنان میسر است.

در نسخه جدید این نرم‌افزار برای ورود (login) به گوشی‌های تلفن‌همراه اندروید و ios به رمز پیامکی نیز نیاز است. رمز پیامک شده در سرویس ورود، در صورت ارائه دسترسی به پیامک‌ها از طریق تنظیمات گوشی در نسخه اندروید، به صورت خودکار بازنشانی می‌شود.در این نسخه رمز حساب در خدمات انتقال وجه حذف شده و رمز یکبار مصرف (پیامکی، USSD و سخت‌افزاری) جایگزین آن شده است. همچنین در خدمت اتصال حساب به کارت نیز رمز حساب حذف شده و رمز یکبار مصرف جایگزین گردیده است.

بهنیه‌سازی سرویس‌های پیچک برای استفاده از خدمات استعلام و ثبت صدور چک‌های صیادی از دیگر قابلیت‌های اضافه شده به این نسخه است. افزوده شدن امکان ثبت صدور چک در وجه اتباع خارجی و اشخاص حقوقی با ورود کد فراگیر/شناسه ملی در بخش گیرنده چک در نسخه اندرویدی و ios، قابلیت استعلام نام‌ گیرندگان از سامانه نهاب در سرویس‌های پیچک، افزوده شدن سرویس استعلام وضعیت انتقال چک توسط ذی‌نفعان مشترک، افزوده شدن فیلد «بابت» و بهینه‌سازی استفاده از بارکد در سرویس‌های پیچک و قابلیت نمایش فهرست دلایل عدم تایید چک از تغییرات بهینه نسخه جدید در این حوزه از خدمات چک‌های صیادی است.

سایر خدمات بانکداری بانک صادرات ایران از جمله اینترنت بانک و درگاه‌های پرداخت اینترنتی نیز با توجه به نقشه راه این بانک برای تحقق بانکداری دیجیتال در کنار استفاده از پیشخوان شعبه مجازی شمس و اپلیکیشن پرداخت «صاپ»، مورد استقبال و استفاده مشتریان و کاربران قرار گرفته به نحوی که در آذرماه سال جاری تعداد تراکنش‌های اینترنت‌بانک صادرات ایران نسبت به پایان سال گذشته بیش از ٨٨ درصد و تعداد تراکنش‌های درگاه‌های پرداخت اینترنتی این بانک نیز نسبت به اسفند ماه گذشته بیش از ۵٨ درصد رشد ثبت کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.