• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

رشد ۴۷۵ درصدی فروش کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 65806
  • 13 اسفند 1401 - 11:48
رشد ۴۷۵ درصدی فروش کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از رشد ۴۷۵ درصدی فروش کالاهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: در ۱۱ ماه امسال ۹ هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان کالاهای سازمان اموال تملیکی به فروش رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۷۲۵ مییارد تومان بوده است ۴۷۵ رشد را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: کالاهای اموال تملیکی از طریق حراج، مزایده (تهاتر دین طلب)، مذاکره و مزایده به فروش می‌رود که در این دولت تعداد برگزاری حراج های حضوری و الکترونیکی در راستای تعیین تکلیف کالاها افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال ۲۶ هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان کالای اموال تملیکی تعیین تکلیف شد، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶ هزار و ۵۸۵ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۹۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در همین مدت اعاده کالا به صاحبان آن ۱۱ هزار و ۳۹۲ میلیارد تومان صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان بود رشد ۸۶۹ درصدی را نشان می دهد.

اجتهادی بیان داشت: سه هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان ارزش استرداد بود که در این عرصه نیز شاهد رشد ۲۴ درصدی هستیم.

*رشد انهدام ۶۶ درصدی کالاهای اموال تملیکی

وی از رشد انهدام ۶۶ درصدی کالاهای اموال تملیکی خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۶۲ هزار تومان ارزش کالاهای منهدم شده است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکیخاطر نشان کرد: این کالاها از طریق دستگاه‌های مربوطه از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان استاندارد نیز قابل استفاده نبوده است و با رعایت مسایل زیست‌محیطی از چرخه مصرف خارج شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.