• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد ۱۹۴ درصدی شعبه بجنورد بیمه دانا در شاخص فروش

  • کد خبر : 64914
  • 01 اسفند 1401 - 15:29
رشد ۱۹۴ درصدی شعبه بجنورد بیمه دانا در شاخص فروش

نشست هم اندیشی کارکنان و نمایندگان بیمه دانا در استان خراسان شمالی با هدف تقویت مناسبات با بیمه‌گذاران و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، احمد فیضی رهورد، رییس شعبه بجنورد در این نشست با اشاره به قرارداد بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش، به ارائه خدمات مطلوب و تکریم معلمان و فرهنگیان، لزوم کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان، حفظ و استمرار ارتباط با مشتریان و همچنین اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به‌موقع به بیمه‌گذاران تأکید کرد. 
وی با بیان اینکه پیش‌بینی بودجه برای این شعبه ۲۱۰۰ میلیارد ریال است، افزود: طی مدت ۱۰ ماهه سال جاری، با توجه به  مبلغ حق بیمه‌ای که توسط شعبه و نمایندگان تولید شده است، شاهد رشد چشمگیر ۱۹۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم که ۱۰۱ درصد بودجه شعبه با نسبت خسارت ۳۸ درصد محقق شده است. 
فیضی رهورد با ارائه گزارشی از روند وصول مطالبات شعبه، در خصوص ضرورت وصول به موقع و نقش موثر آن‌ها در رشد نقدینگی شرکت سخن گفت و با تشریح چگونگی وصول مطالبات، خواستار تلاش مضاعف همکاران شعبه و شبکه فروش برای رفع این مشکل شد.
در ادامه نشست محمد قنبری نجف آباد رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا استان خراسان شمالی  به بیان دغدغه‌ها و مطالبات نمایندگان این استان از جمله پرداخت به موقع خسارات بیمه گذاران و بیمه شدگان پرداخت. 
در پایان این مراسم از جمشید قویدل کد نمایندگی ۹۱۴۸ شهرستان شیروان، خانم افسانه قیصری پور  کد نمایندگی ۹۹۱۸ شهرستان اسفراین و رضا قاسم زاده کد نمایندگی ۹۱۵۲ شهرستان جاجرم به عنوان نمایندگان برتر استان نیز تقدیر و تشکر شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.