• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد / پرداخت خلافی در کمتر از ۵ دقیقه؛ آنی، به آسانی مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج بیمه سامان برای معرفی محصولات خود به نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی رفت تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون ۶۳ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در قالب ۹۳۶ هزار بیمه نامه بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان برنامه‌ریزی جدی برای تقویت شبکۀ فروش بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ برگزاری اولین جلسه هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۴۰۳

2

رشد شاخص‌های توسعه‌ای پگاه در شش ماهه۱۴۰۰

  • کد خبر : 33026
  • 28 آذر 1400 - 16:22
رشد شاخص‌های توسعه‌ای پگاه در شش ماهه۱۴۰۰

شرکت صنایع شیر ایران در مقایسه با مدت مشابه در ٨ ماهه اول سال جاری ۴٣ درصد سود قبل از مالیات کسب کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، در سومین گردهمایی سراسری مدیران ارشد صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه با اعلام این مطلب افزود: پگاه در صادرات ریالی نیز ۵٢.۴ درصد رشد و بودجه را هم ٩٨ درصد محقق کرده است.

او با ارائه گزارش دستاوردهای شرکت در سال جاری، افزود: راه اندازی سامانه شفافیت در شرکت‌های گروه و سامانه فروشگاه محوری، یکسان سازی در طراحی بسته بندی و فرمولاسیون محصولات تولیدی از جمله توفیقات حاصل شده در ایام اخیر است.

قدوسی با اشاره به نقش حساس فروش به‌عنوان پیشران لوکومتیو در توسعه فروش تاکید کرد: شعبات فروش نباید دچار روزمرگی شوند و هنوز تا عالی شدن فاصله داریم.

حسن تاجیک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا نیز با اشاره به مسائل حوزه سهامداری تصریح کرد: منافع سهامداری در حوزه سودآوری به ذینفعان که بازنشستگان معزز هستند، باید تامین شود و این راستا حرکت‌های خوبی در پگاه صورت گرفته است که ادغام بعضی شرکت‌های گروه از جمله پخش سراسری و افتتاح طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های گروه از آن جمله‌اند.

عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز، در این رویداد تاکید کرد: هدف همه ما ارتقای برند پگاه و افزایش سهم بازار داخلی و کسب سود پایدار است.

او ضمن ارائه گزارش فروش در حوزه‌های فروش مقداری، فروش ریالی، دوره وصول، مطالبات، تفکیک و اشانتیون و … تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه ما حل موانع فروش، پوشش بودجه‌ای و افزایش سهم بازار است.

در این برنامه وهب متقی‌نیا معاون اعتباری و عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز حاضر و ضمن بحث و تبادل نظر با مدیران عامل شرکت‌های گروه در خصوص مسائل و چالش‌های پیش رو، راه‌های تامین اعتبارات و تسهیلات پایش و ارزیابی شد.

بررسی نتایج بررسی عملکرد شش ماهه اول سال جاری شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران نیز ارائه و در گروه شرکت‌های تولیدی، پگاه اصفهان، آذربایجان شرقی، گلستان و همدان به ترتیب حائز رتبه اول تا چهارم شدند.

همچنین در گروه شرکت‌های توزیعی مناطق ١ ، ۴ و ۵ رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

بررسی گروه کشت و صنعت نیز نشان داد که شرکت‌های فارس و سلماس مقام اول و دوم و شیر خشک نوزاد مقام برتر در گروه غیر لبنی، را به‌دست آوردند.

در گروه شرکت‌های بازرگانی، پخش سراسری و آتیه پگاه شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران رتبه برتر این گروه را کسب کرد.

گفتنی است، در این گردهمایی مدیران ارشد شرکت صنایع شیر ایران و کلیه شرکت‌های تابعه پگاه حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.