• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد تولید، رونق اقتصادی و افزایش سود برای ذینفعان با افزایش سرمایه فولاد مبارکه

  • کد خبر : 64910
  • 01 اسفند 1401 - 15:02
رشد تولید، رونق اقتصادی و افزایش سود برای ذینفعان با افزایش سرمایه فولاد مبارکه

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از فولاد مبارکه گفت: پروژه‌های در دست اقدام فولاد مبارکه می‌تواند به توسعه صنعت فولاد کشور کمک کند، و برای سهامداران و ذی‌نفعان این شرکت نیز مؤثر است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از فولاد مبارکه اظهار کرد: امروز فرصتی ارزشمند دست داد تا ضمن بازدید از فولاد مبارکه با فعالیت‌ها و دستاوردهای کارکنان این شرکت آشنا شویم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: فولاد مبارکه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور است و ما افتخار می کنیم که سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار معامله می‌شود.

عشقی ادامه داد: این شرکت با تولید ۲.۵ میلیون تن فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۳۸۵ نیز وارد بورس اوراق بهادار شده است و امروز شاهد این هستیم که تولید این شرکت تا پایان سال از ۷ میلیون تن فراتر خواهد رفت.

وی تصریح کرد: پروژه‌های در دست اقدام فولاد مبارکه می‌تواند به توسعه صنعت فولاد کشور کمک کند، و برای سهامداران و ذی‌نفعان این شرکت نیز مؤثر است. ازاین‌رو هدف ما نیز در سازمان بورس این است که به تأمین مالی و

افزایش سرمایه شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه و اجرای طرح‌های توسعه آن‌ها کمک کنیم؛ افزایش سرمایه‌ای که به رشد تولید و رونق اقتصادی و همچنین افزایش سود برای ذینفعان شرکت‌ها منجر می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.