• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

رشد بی سابقه فروش الکترونیکی بیمه نامه در بیمه تعاون

  • کد خبر : 22469
  • 07 شهریور 1400 - 15:37
رشد بی سابقه فروش الکترونیکی بیمه نامه در بیمه تعاون

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون اعلام کرد که اکنون بیش از ۵۰ درصد فروش بیمه درمان انفرادی و بیش از ۵۰ درصد فروش بیمه اتومبیل این شرکت از روش های غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون اعلام کرد که اکنون بیش از ۵۰ درصد فروش بیمه درمان انفرادی و بیش از ۵۰ درصد فروش بیمه اتومبیل این شرکت از روش های غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که شرکت بیمه تعاون از مدت ها پیش تلاش کرده است خدمات الکترونیکی خود در بخش های فروش، ارزیابی و پرداخت خسارت را توسعه دهد، گفت: با شروع پاندمی کرونا،‌ نیاز مشتریان به خدمات الکترونیکی و غیرحضوری افزایش یافت و از این رو اقدامات زیرساختی شرکت بیمه تعاون در این حوزه بیش از پیش نمود یافت.

وی با تاکید بر این که بیمه تعاون تلاش کرده است خدمات الکترونیکی را متناسب با نیاز مشتریان طراحی و پیاده سازی کند،‌ اظهار کرد: شرکت اکنون از همه روش های تلفنی، پیامکی و اینترنتی برای تعامل با مشتریان بهره می گیرد،‌ به طوری که عمده نیازهای یک مشتری می تواند از این مسیرها برآورده شود.

قندور با بیان این که روش های خدمات رسانی غیرحضوری در کنار استفاده از ظرفیت شبکه فروش سنتی توانسته است روند خدمات دهی به مشتریان را تسریع و تسهیل کند، اظهار کرد: با فروش هر بیمه نامه از طریق حضوری یا غیرحضوری و پس از پرداخت خسارت به هر بیمه گزار، همکاران ما در شرکت بیمه تعاون با بیمه گزار تماس گرفته و نحوه ارائه خدمات را ارزیابی می کنند.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون با بیان این که اکنون بیمه نامه های درمان انفرادی و توقف کسب و کار ناشی از ایپدمی این شرکت از طریق سایت دکتر بیمه به صورت غیرحضوری قابل فروش است،‌ اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد بیمه درمان انفرادی شرکت از این طریق فروخته می شود.

وی افزود: استارت آپ ها نیز همکاری گسترده ای با بیمه تعاون دارند، به طوری که نیمی از پرتفوی اتومبیل شرکت از طریق آنها به فروش می رسد.

قندور با اشاره به این که فرایند دریافت مدارک در رشته هایی مانند درمان نیز غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن است،‌ اظهار کرد: حتی فرایند ارزیابی خسارت نیز از طریق پیامک به اطلاع مشتریان می رسد و واریز خسارت هم به صورت کاملا غیرحضوری است،‌ بنابراین می توان گفت بخش عمده ای از تعامل مشتریان با بیمه تعاون غیرحضوری است.

به گفته او،‌ اکنون هر بیمه گزار خسارت دیده بیمه تعاون، کمتر از یک ماه در بیمه های درمان و در بیمه های اتومبیل ۴۸ ساعت بعد از تکمیل پرونده، خسارت خود را دریافت خواهد کرد.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون در پاسخ به این سوال که آیا سرعت گرفتن فعالیت استارت آپ ها به فعالیت شبکه فروش سنتی لطمه ای وارد نمی کند،‌ گفت: ارزیابی های ما نشان می دهد استارت آپ ها بیشتر در حوزه فروش بیمه اتومبیل فعالیت دارند و سایر بیمه نامه ها مانند بیمه های عمر، آتش سوزی، باربری و … که به مشاوره های دقیق نیاز دارند،‌ همچنان توسط شبکه فروش سنتی ارائه می شود. همچنین هر نماینده می تواند با فراهم کردن بستر الکترونیکی خود در قالب نماینده آنلاین ارائه خدمات کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=22469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.