• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد بیش از ۶۰ درصد پرتفوی منطقه در استان های سمنان و گلستان شرکت بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 16551
  • 18 خرداد 1400 - 16:26
رشد بیش از ۶۰ درصد پرتفوی منطقه در استان های سمنان و گلستان شرکت بیمه پاسارگاد

پرتفوی به دست آمده در منطقه ۴ بیمه پاسارگاد در استان های سمنان و گلستان بالغ بر ۲ هزار و۴۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ بوده است که نسبت به سال قبل از آن از رشد ۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه پاسارگاد، محمدرضا قوی پنجه مدیر منطقه ۴ بیان کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت با تمرکز بر فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه تعداد بیمه نامه های صادره در سال ۱۳۹۹ در رشته عمر و تأمین آتیه تعداد ۸۷ هزار و ۳۰ فقره بیمه نامه بوده که در مقایسه با سال گذشته تعداد ۲۶هزار و ۱۶۸ فقره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بیشتری در استان های سمنان و گلستان صادر شده است.

همچنین حق بیمه های وصولی بیمه های زندگی در سال ۱۳۹۹ هزار و سیصد و نود میلیارد ریال بوده در مقایسه با سال گذشته بیش از ۶۸ درصد رشد داشته است. باتوجه به توسعه فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه ، ارایه خدمات ارزنده به بیمه گذاران نیز همواره از اولویت بالایی در منطقه برخوردار است که علاوه بر آموزش همکاران شعب جهت کاهش زمان ارایه خدمات ، شعبه تخصصی اشخاص گرگان در سال گذشته به منظور برخورداری از فضای بیشتر ، سهولت دسترسی بیمه گذاران به محل ساختمان فعلی منطقه ۴ انتقال یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.