• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

رتبه اول بیمه پاسارگاد از نظر بهره وری کل عوامل و رتبه اول از نظر شاخص بازده فروش

  • کد خبر : 36714
  • 04 بهمن 1400 - 15:30
رتبه اول بیمه پاسارگاد از نظر بهره وری کل عوامل و رتبه اول از نظر شاخص بازده فروش

در بیست و چهارمین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، شرکت بیمه پاسارگاد از نظر بهره وری کل عوامل و همچنین از نظر شاخص بازده فروش در «گروه مؤسسات بیمه ای» رتبه اول را کسب کرد.

رویداد خبر – در بیست و چهارمین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، شرکت بیمه پاسارگاد از نظر بهره وری کل عوامل و همچنین از نظر شاخص بازده فروش در «گروه مؤسسات بیمه ای» رتبه اول را کسب کرد.

در تازه ترین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی کشور که به معرفی شرکت های برتر ایران در سال ۱۳۹۹ اختصاص دارد، بیمه پاسارگاد در پانزدهمین سال فعالیت خود توانست رتبه اول را در بین شرکت های برتر به دست آورد.

بر اساس گزارش های دریافتی، سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و چهارمین سال متوالی ، فهرست شرکت های برتر کشور را بر اساس سال مالی ۱۳۹۹ با حضور مقامات، مدیران شرکت‌های برتر و صاحب نظران اقتصادی و صنعتی در روز دوشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های صدا و سیما اعلام کرد.

گفتنی است، شاخص های گوناگونی از نظر شاخص های بهره وری،شاخص های سودآوری و عملکرد، شاخص های اندازه و رشد شرکت شامل: فروش، رشد فروش، فروش سرانه، ارزش افزوده، دارایی، رشد دارایی، تعداد کارکنان، رشد اشتغال و… شرکت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین این رتبه بندی که شرکت های بزرگ و تأثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه های اقتصادی کشور و گروه های صنعتی ، گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی انجام شده است.

بیمه پاسارگاد طی سال های فعالیت خود با بهره مندی از شبکه گسترده فروش ، کارشناسان متخصص و کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در بیش از ۱۵ مدیریت منطقه، ۸۸ شعبه و ۲۸۴۹ نمایندگی عمومی فعال و ۳۴،۶۱۷ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه، رکورد اشتغال زایی در صنعت بیمه از حیث توسعه فروش را نیز نصیب خود نموده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=36714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.