• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران

  • کد خبر : 63686
  • 12 بهمن 1401 - 14:02
راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران

مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل ونقل از راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، رحمتی این سرویس را  در راستای تسریع در انجام امور مربوط به پرداخت ها عنوان کرد و گفت : بیمه ایران برای الکترونیکی نمودن امور و حصول اطمینان در پرداخت به حساب شخص ذینفع، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و آمار، امکان استفاده از سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا را فراهم کرده است.  
وی در ادامه افزود : از ۱۲ بهمن ماه سال جاری ، تمامی مبالغ پرداختی در  رشتۀ حمل کالا اعم از حواله خسارتی، الحاقی برگشتی، بستانکاران، هزینه کارشناسی و … ،  از طریق سامانه متمرکز باربری (صبا)  به سامانه دریافت و پرداخت الکترونیک ارسال و پس از طی فرآیندهای مربوطه، در وجه گیرنده واریز می گردد.
شایان ذکر است ، در سال های اخیر،  شرکت سهامی  بیمه ایران با راه اندازی سامانه بیمه ایران من و استفاده از فناوری اطلاعات و خدمات غیر حضوری ، توانسته در سرویس های خدمت رسانی بی منت خود  تحولات بزرگی را  ایجاد کند و بهره مناسبی از فناوری اطلاعات ببرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.