• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

ذوقی با مظاهر فساد و کارشکنی در مسیر توسعه و رشد شرکت مبارزه خواهیم کرد

  • کد خبر : 69931
  • 31 اردیبهشت 1402 - 12:28
ذوقی با مظاهر فساد و کارشکنی در مسیر توسعه و رشد شرکت مبارزه خواهیم کرد

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در جریان بازدید از هتل جهانگردی آستارا گفت: مبارزه با مظاهر فساد و کارشکنی در مسیر توسعه شرکت، در دستور کار تیم مدیریتی ما قرار گرفته است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به همراه فریبا عباسی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی، مختار باقری عضو هیات مدیره و کامبیز رنجبر سرپرست معاونت مالی و اداری از هتل جهانگردی‌ آستارا بازدید و به بررسی امکانات هتل پرداخت و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.
ذوقی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مبارزه با مظاهر فساد و کارشکنی در مسیر توسعه شرکت، در دستور کار تیم مدیریتی ما قرار گرفته است که این موضوع مورد حمایت و تاکید آقای دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و آقای دکتر رمضانی مدیرعامل هلدینگ هگتا (شرکت رفاه و گردشگری تامین) نیز قرار دارد.
مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی همچنین بر راه اندازی کافی شاپ و توسعه تالار پذیرایی هتل، ایجاد تور سرعین – آستارا، هم افزایی و کسب درآمد از جاذبه های گردشگری آستارا و رسیدگی به پرسنل سطوح پایین‌تر و کمتر برخوردار در سراسر کشور از طریق اضافه کاری ماهیانه (کارانه) تاکید کرد.
فریبا عباسی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی نیز پیشنهاداتی در خصوص توسعه بازار و افزایش تعامل با هتل های همجوار مانند هتل جهانگردی خلخال ارائه داد و گفت: این مجموعه از بهره بردار تحویل گرفته شده و به زنجیره هتلی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بازگردانده شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.