• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

ذوب آهن اصفهان، ۵۵۰ فرصت پژوهشی برای دانشگاهیان فراهم کرد

  • کد خبر : 46815
  • 10 خرداد 1401 - 0:15
ذوب آهن اصفهان، ۵۵۰ فرصت پژوهشی برای دانشگاهیان فراهم کرد

نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید (گام دوم انقلاب) دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی تهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از مسئولان کشوری هشتم خردادماه در مصلی تهران، گشایش یافت.

 این نمایشگاه با حضور ذوب آهن اصفهان و با هدف ایجاد و خلق فرصت‌های مشترک از طریق تعامل نزدیک، پویا و حرفه‌ای با صاحبان ایده، تولیدکنندگان محصولات فناورانه و متخصصان تا یازدهم خردادماه، پذیرای مسئولان کشوری، وزارتخانه‌ها، صنایع بزرگ، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه فناوری خواهد بود.
قالیباف در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: پیشرفت و‌ اقتدار کشور مرهون تلاشگران عرصه علم است، با این رویکرد، نظام مقدس اسلامی که همواره بر پایه آرمان های الهی و اهل بیت(ع) استوار است و کسانی که بر این اساس قدم بر می دارند هراسی از دشمن به دل خود راه نمی دهند.

وی گفت: پیوند دانشگاه و صنعت می تواند ثمرات بسیار مثبتی برای هر دو مجموعه داشته باشد و این مهم باید هر چه بیشتر تقویت شود .
طهرانچی نیز با بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان بر لزوم ارتباط نزدیک تر دانشگاه و صنعت اشاره کرد و گفت: ذوب آهن اصفهان با فراهم کردن زمینه پژوهش دانشگاهیان همواره ارتباط خود را به بهترین نحوه با دانشگاه و مراکز دانش بنیان حفظ کرده است که نمونه بارز آن ارایه ۴ چالش به دانشگاهیان است که زمینه ۵۵۰ فرصت پژوهشی را  برای دانشگاهیان فراهم نمود .
رییس دانشگاه آزاد افزود: تاسیس دفتر مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان نقطه عطفی برای هر دو مجموعه است و در همین قالب سعی شده پایان نامه های دانشگاهی، پروژه محور و کاربردی باشد.
گفتنی است؛ این رویداد با شعار ۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی برای شناسایی ایده‌ها و استعدادهای برتر شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف فناوری، تحقیق و توسعه است و همچنین فرصتی مناسب برای معرفی و رشد شرکت های دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.